Gå til innhold

Jeg har drukket så innihampen mye vann! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig kjipt å vite at man kan bli syk. Det får vi jo ikke vite før om mange dager. Jeg drikker springvann i vann(!)vittige mengder nå som jeg er gravid, for det skulle jo være så sunt. Håper INGEN i hele Oslo blir syke av dette. Men jeg tenker på alle "unge damer" og gravide som bælmer vann og dermed er i høyrisikolgruppa. La oss krysse alle bein og fingre for at det går bra med oss alle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja.

Er litt heldig med at jeg drikker veldig lite vann, men sønnen min drikker en god del vann.

Skrevet

ja, man skal jo ha i seg masse vann når man er gravid, så er nok ikke alene om det!

*krysser fingrene*

Skrevet

Har drukket VELDIG mye vann jeg også... Er i uke 38 og har fått endel vann i kroppen. Har trykket i meg mer vann enn normalt de to siste ukene... Håper det går bra med oss. Blir jo litt bekymret.

Skrevet

Skikkelig kipt det greiene der, men om man skulle være så uheldig å bli syk så var det visst ikke noe fare for at babyen i magen kan bli smittet. Var visst en jordmor eller annet fagpersonell som hadde sagt dette. En liten trøst det, da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...