☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 ... en deilig peppes pizza (filmdeal med Zodiac filmen!), rømmedressing og brus til =) Gubben jobber helt til klokka halv tolv i kveld, så nå skal jeg jammen kooooooose meg for en gangs skyld =) Nam, nam, nam =) Gleder meg til pizza`n kommer på døra snart...hehe =)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Kooooooose deg med pizza og film:) Her har vi hatt kjedelig tomatsuppe til middag.
It's all about me Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Sukk, Jake Gyllenhaal. Ja jeg skjønner du skal kose deg ja )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå