Gå til innhold

null sexlyst=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har mistet helt sex lysten etter fødselen som var for 2 mnd siden... jeg blir så lei meg for jeg har så lyst til å ha den tilbake! når er det normalt at den kommer tilbake? er det i det hele tatt normalt at den forsvinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måten :-( Men jeg tror vi bare må gi det litt tid, og passe på å kose og kline selv om det ikke nødvendigvis fører til noe mer. Mannen min er heldigvis forståelsesfull, han sier jeg får kaste meg over han når jeg er klar :-)

Og det er nok temmelig vanlig med nedsatt libido, ja.. men det kommer nok tilbake! Sexologenes tips er som regel: Ikke slutt med fysisk kontakt, prøv når du føler deg litt klar selv om du ikke har kjempelyst. Sex avler sex...kan jo trene litt på egenhånd først ;-)

Skrevet

Jeg mistet også sexlysten etter fødselen, og den var borte leeenge.. Først når jeg sluttet å amme kom den tilbake, har lurt på om det er en sammenheng der men vet ikke...

Skrevet

her i gården er det mannen min som har mistet sex lysten..

jeg vil/ønsker men ikke han..

noen tips til meg???

jeg ammer enda og lillejenta vår er 6mnd.

har hatt sex kun 3 ganger etter fødselen. nå er det vel over 2mnd siden sist...:-(

Skrevet

Leste et sted at amming frigjør det samme hormonet i kroppen som fører til overgangsalderen hos kvinner. Kanskje ikke så rart at sexlysten er litt nedsatt mens en ammer....

Skrevet

Jeg eide ikke sexlyst før jeg trappet ned på amminga og sluttetmed cerazette. Da var pjokken 7 mnd. Ammehormonene kan ha en slik virkning på kroppen.Kroppen er ikke klar for en ny berfruktning, bar naturens måte å regulerer det på. Cerazette gjorde meg deprimert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...