Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 jeg har mistet helt sex lysten etter fødselen som var for 2 mnd siden... jeg blir så lei meg for jeg har så lyst til å ha den tilbake! når er det normalt at den kommer tilbake? er det i det hele tatt normalt at den forsvinner?
mamazon <3<3<3 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Har det på samme måten :-( Men jeg tror vi bare må gi det litt tid, og passe på å kose og kline selv om det ikke nødvendigvis fører til noe mer. Mannen min er heldigvis forståelsesfull, han sier jeg får kaste meg over han når jeg er klar :-) Og det er nok temmelig vanlig med nedsatt libido, ja.. men det kommer nok tilbake! Sexologenes tips er som regel: Ikke slutt med fysisk kontakt, prøv når du føler deg litt klar selv om du ikke har kjempelyst. Sex avler sex...kan jo trene litt på egenhånd først ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg mistet også sexlysten etter fødselen, og den var borte leeenge.. Først når jeg sluttet å amme kom den tilbake, har lurt på om det er en sammenheng der men vet ikke...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 her i gården er det mannen min som har mistet sex lysten.. jeg vil/ønsker men ikke han.. noen tips til meg??? jeg ammer enda og lillejenta vår er 6mnd. har hatt sex kun 3 ganger etter fødselen. nå er det vel over 2mnd siden sist...:-(
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Leste et sted at amming frigjør det samme hormonet i kroppen som fører til overgangsalderen hos kvinner. Kanskje ikke så rart at sexlysten er litt nedsatt mens en ammer....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg eide ikke sexlyst før jeg trappet ned på amminga og sluttetmed cerazette. Da var pjokken 7 mnd. Ammehormonene kan ha en slik virkning på kroppen.Kroppen er ikke klar for en ny berfruktning, bar naturens måte å regulerer det på. Cerazette gjorde meg deprimert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå