Gå til innhold

kan det være??


gritha87

Anbefalte innlegg

det er litt tidlig å teste, men kan nesten føle på kroppen at jeg er gravid allerede... kjenner at puppene er sinnsykt følsomme og på vei til å bli ømme. kjenner igjen dette da jeg har vært gravid 2 ganger før, men mista i sa begge gangene... er så utrolig trøtt også, det pleier jeg aldri å være. har hatt litt hodepine de siste dagene også, men det kan også ha med at jeg ikke har drukket så mye... nå skal det være sagt at det bare er 5 dager siden eggløsning... men det var på dette tidspunktet jeg fikk ømme bryster siste gangen... jaja, jeg håper ihvertfall og krysser fingrene for at det er en liten bebiss denne gangen... en som har lyst til å bli litt lenger enn uke 9. lykke til til alle dere andre også, hadde vært koselig å se dere her om noen uker alle med den gode nyheten at testen var positiv:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei

Ønsker deg lykke til! Trist historie. Fikk vite av gynekolog forrige fredag at jeg er gravid. Håper så inderlig å få beholde dette barnet da det er et under at jeg er blitt naturlig gravid (klar til prøverør). Er ca i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...