Gunner Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er ei 17 år gammel jente, og jeg ønsker veldig sterkt å bli gravid, lurer på om det er dumt av meg å bli det rundt det neste mnd? Jeg har ikke begynt på utdannelsen min enda, men tenkte å starte når barnet er ca. 1 år. Har sett unge foreldre som har greid seg utrolig bra, og jeg vet at både jeg og kjæresten min ville klart oss utrolig bra selv om vi hadde hatt et lite barn å passe på. Har sluttet på p-piller, men ble ikke gravid. Vet at man må prøve noen ganger før det går, men ble utrolig skuffet! Gleder meg til den dagen testen viser to streker Vil bare høre noen andres meninger om dette?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Du er jo såpass ung enda, så du burde jo tenke på at når du får en liten en så kan du ikke gjøre alt du gjør den dag idag.. Mister også en del av ungdomstiden din.. Ikke noe galt å bli ung mor, er selv bare 20 snart 21 år.. Men har hatt type i 3 år og 7 mnd.. Ingen som kan nekte deg noe som helst, bare tenk godt igjennom div ting før du bestemmer deg:o) Lykke til med valget ditt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå