MorT-3gutter Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hvis det var til meg har vi det bra. HEKTISK som vanlig. Har ikke kommet meg på treff etter at vi var hos deg. Har nå fått solgt den ene leiligheten, og driver for fullt med den andre. Den kommer vel til neste uke. Ellers er det mye som skal henge i hop når man har en på skolen, en i barnehagen og en baby. Synes det er møter og div. HELE TIDEN. Hjelper ikke på at jeg sitter i FAU både i b.hagen og nå på SFO. Jaja, har valgt det selv, men synes det er greit å være med å få ha litt innvirkning (håper jeg og tror da selvsagt :=) )på hva som skjer. Enn med dere? Går det greit der borte over det store havet? Får du dagene til å gå uten at det blir kjedlig? Flyttur gikk greit? Laila
mayaya Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det høres da ut som det går bra med leilighetene da, det er bra! Bliv vel (forhåpentligvis) litt roligere for dere når det er ferdig? Her er alt bra ja :-) Vi storkoser oss. Late dager for meg og mini, men prøver å komme oss ut mest mulig. I helgene er det for tiden fullt opp da. I helgen skal vi på gresskarlyktutskjæring hos noen kolleger av h. Fins.. Er ikke det amerikansk, så vet ikke jeg :-)
mayaya Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 Og ja, mente deg ja :-) Gikk litt fort, for jeg måtte slå til når jeg så at du var her :-) Og flyturen gikk supert!
MorT-3gutter Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Artig å få meg seg slike ting når man først er der nede da. Du synes ikke det er litt skummelt å gå ut på egenhånd der nede da?
mayaya Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 Nei, vi bor i et greit strøk og har et lite timinutt å gå til midt i byen bare, også er jeg jo ikke akkurat ut på natta med mini på slep. Så det går helt fint! Og så har jeg ei tante her som kommer og tar meg med ut om jeg skal lengre... Hehe.. Og 3 helger har vi hatt bil.
MorT-3gutter Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 OK, det høres jo greit ut. Har du fått shoppet masse eller? Har de litt andre barneklær enn her ? Har så innmari lyst til en vill shoppedeag, men ........ Kos dere masse
mayaya Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, det er annerledes og mye billigere... Staten her er forøvrig den eneste uten moms på klær. Det er jo fint. Men min begrensning er koffertene.. Selv om jeg sikkert kommer til å sende litt da.
MorT-3gutter Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Kjekt da, ingen moms altså. Hvis det ikke er altfor dyrt så hadde jeg nok sendt hjem jeg også ja. Mindre og dra med når man skal hjem.
mayaya Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2007 Det er sant også... Nok å få med seg uansett med baby, vogn, stelleveske og kofferter *puh*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå