Gå til innhold

spysyka vs babyen min i magen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer her,ligget med spysyka nå på 3. døgnet,slutta å spy for ca 12 timer siden men krampene i magen er der enda,kjenner masse med liv og er nok også derfor krampene ikke helt gir seg fordi han beveger seg der inne, MEN jeg har bare spist 1 1/2 pannekake på disse dagene og drukket dau cola(!) er bekymret for lillemann jeg snufse om han er syk oxo eller tar skade av dette...noen som vet,dette er andremann for meg,men var helt fint i forrige svangerskap,derfor litt småhysterisk...er i uke 29 nå..takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de små tåler mye.... de får på en eller annen måte den næringen de trenger... bare pass på å drikke masse så går det nok fint...

jeg har hatt matforgiftning tidligere i graviditeten, og da kom det både opp og ut (sorry)... spurte lege og jordmor om det var noe å bekymre seg for,men det var det ikke...

håper du blir bra snart...

God bedring...

Skrevet

Uff.det er jævlig når det pågår.Hadde selv omgangssyke i uke 33, bare spøy og spøy!Klarte ikke holde på noe drikke.Ringte føden, og de beroliget meg og sa babyen ikke ville ta noen skade.Prøv å få i deg en blanding av farris og eplemost.Mat er det ikke så farlig med.Men du kan jo etterhvert våge deg på raspet eple el knekkebrød.Lykke til og ikke bekymre deg!

Skrevet

Hadde det i forrige svangerskap, gikk helt fint.

God bedring:o)

Skrevet

takker så masse for svar jenter :) :)

Skrevet

jeg er i min 38 uke.. har spydd i 3 uker.. nesten ikke spist.. gått over nå da.. men alt er bra.. bare tenk på de som er syk nesten gjennom hele svangerskapet . som spyr nesten igjennom hele tiden... skjønner at du blir beskymret.. men du kjenner jo liv... men er du redd... snakk med jordmoren din=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...