Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 TESTA POSITIVT:) Endelig! Jeg var 110% sikker på at jeg ikke hadde hatt eggløsning denne mnd., pga temping. Så sjokket var STORT da jeg satt på toalettet på jobben i formiddag og det lyste Gravid mot meg:) Vanskelig å holde maska når jeg gikk ut til de andre igjen kan du si. hehe sambo har akkurat fått levert pakka med testen gjemt inni en babydress, og en peanøttpose på toppen:) Jeg filma oppakkinga, litt artig fjes når han skjønte hva det var ja:) Så nå får den se og klore seg fast:) Masse lykke til dere andre! Babystøv spres:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Gratulerer så masse:) Tenker samboer'n din ble glad ja.. Der ga du meg ett tips på hvordan jeg skal fortelle min samboer når jeg blir gravid.. Hehe
mamman til juliprinsesse Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Utrolig koselig vennen!!!!!!!!! Kjempe glad på deres vegne!! dette blir bra vettu, endelig satt den. Lykke til!!
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Så bra!! Gratulerer! Utrolig kreativ måte å fortelle mannen det på!! Mulig jeg "stjeler" den om vi skulle lykkes snart:) Lykke til;) Klem
nr2-imagen:) Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Gratulerer så mye!!! hadde du ingen stigning i temperaturen??
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2007 Hei du. Tempen har hoppa opp og ned som en jojo denne syklusen, noe som er typisk for mnd uten el. Ikke holdt seg stabil høy lenge mer enn tre dager i strekk.
Lillegull og spiren Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..........GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Så utrooooooooooooooolig heldig du er:) tenk at du er gravid. kos deg masse med den lille spiren:) klem
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2007 Tusen takk:) Tenker mye på deg, og håper du kommer kjapt etter! Det er en ordre!
Lillegull og spiren Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 takk for det...hååååååper jeg kommer etter snart..har du en oppskrift til meg?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Gratulerer såååå mye!!! Kos deg masse med den voksende magen!
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 hei hei.gratulerer så mye.
Tasselur Skrevet 18. oktober 2007 #13 Skrevet 18. oktober 2007 Ååå, gratulerer så mye!!! Håper å følge etter inn til 1. tri snart.. : )
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 18. oktober 2007 Oppskriften er sex annenhver dag, samt hver dag rundt den 14. dagen. Og for all del - Ikke slå ut på el tester eller ha en tempstigning etter el. Det beste er om tempen hopper opp og ned som en jojo;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå