♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg orker bare ikke mer snart... Jeg kan egentlig ikke klage siden jeg har det veldig bra med mann og en sønn jeg elsker... Men allikavel så er det noe som ikke stemmer. Jeg går å er trøtt konstant, kvalm og uggen i kroppen. får hetetokter og alt. Jeg føler meg ikke gravid og jeg kan ikke bli det( har spiral, og jeg vet at det finnes de som har blitt gravid med spiral), for de gangene vi har hatt sex så har han ikke kommet i meg... derfor... Har i dag kjøpt meg vitamin tabletter og håper det vil hjelpe.. Jeg sliter med å spise og har ikke lyst på mat, og jeg blir sur og grinete for ingen ting. Jeg kan forsette og forsette men kan ta ting i korte trekk.... I mars så stevnet barnefar meg for å få omsorgen for sønn vår som fyller 5 i desember. Han påsto at jeg var en dårlig mor som satte mine egne behov foran vår sønn, at jeg ikke gav han nok mat i henhold til allergi osv. og at jeg ikke kledde på han nok klær. Min sønn ble i 2005 diagnosert med hvete allergi, men i november samme år så viste den seg å ha blitt stabil så han kunne gå tilbake til normal mat igjen, kaller det normal mat siden det er hva fleste av oss kan spise. Han har astma og krever sitt der. En lang historie kort så var vi i retten i september og jeg vant saken og vår sønn blir boende hos meg og samvær med sin far. Han har fram til fredag på å anke... Ikke hørt noe enda, tviler på at han gjør noe. Men jeg har bygd meg opp en mur på at han skal gi meg skylden for at han tapte og bli sint mot meg vet at det er dumt. men er det jeg er vant med. Alt dette sinne jeg har går ut over min mann og min sønn. Jeg giftet meg i august med en fantastisk mann som har støttet og vært der for meg og min sønn..... Men føler bare at alt går galt om dagen og det gjør meg frustrert og sint. ved siden av at jeg er trøtt og sliten..... for ingen ting... takk for at du leste!
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har ikke noe svar til deg, men ville gi deg en klem:) Håper det ordner seg for deg snart:)
Gjest ->>- Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Det høres ut som du bør ta en tur til legen. (Det er forresten fullt mulig å bli gravid av samleie uten ejakulasjon, uten at jeg aner om du er det).
våken_om_natta Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg syns det høres ut som om du er deperimert, eller i alle fall i ferd med å bli det. Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt kontakt med legen min og fortalt ham eller henne akkurat det du skriver her. Kan hende du har behov for å få sortert tankene dine litt... Lykke til! Jeg har vært der, og vet at man kan komme seg ovenpå igjen!
Candy girrrl Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Stakkar.. Hørtes ikke lett ut. Nå kommer jeg med kanskje et dumt forslag. Men har du hormonspiral? En venninne av meg ble mye bedre når hun tok den ut. Fullt mulig den ikke har skylda. Men verdt å prøve. Du har iallefall like symtom som henne.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 takk. har lurt litt på om jeg skal ta meg en tur til legen. Men jeg vet ikke åssen jeg skal forklare meg fram. Synes det blir så vanskelig. har fått hjelp for deperisjoen en gang før og jeg brukte lang tid på å komme til hva som egentlig plaget meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå