*1+1=2 små* Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hadde dere prøvd å snyte tryggdeetaten for penger? jeg kunne ha sagt at vi ikke bor sammen, men jeg gjorde det ikke fordi jeg synes det blir feil. hadde dere?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 du får problemer når de oppdager det....
*1+1=2 små* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 hvis du leste hva jeg skrev så sa jeg at vi IKKE løy om boforholdene, vi bor sammen og vi har gitt beskjed om at vi bor sammen! Men jeg bare lurer på om folk hadde løyet
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 jeg syns du gjorde det riktige jeg.... ikke noe gøy å "leve på en løgn" hvis du skjønner.... jeg hadde ikke løyet om det.... alt for mange muligheter til å bli avslørt...
twoboys & a girl Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Har kjøpt leilighet i lag for over ett år siden, så vi er registrerte samboere.
Hogne Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Fint at dere gjorde det riktige. Trygdesnylteri er så ufordragelig frekt! Synes det er utrolig hyklerisk av småbarnsforeldre som driver på sånn, når det tross alt er vi som ofte er mest ivrige på å få utbetalt mest! Slike ting fører bare til at flertallet må betale for dritten! Godt å høre at dere ikke endte opp på den kriminelle vei allerede!
*1+1=2 små* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2007 hehe tenker akkurat det samme, JM spurte oss om vi hadde tenkt å opplyse om at vi bor sammen(er studenter så kunne lett snytt oss unna) så sa jeg at det hadde vi så klart tenkt å gjøre, alt annet er forkastelig! Så bare på krangle at noen lurte på hvordan man går frem for å tyste på folk som snyter på staten, og folk ble SURE fordi de hadde tenkt å gjøre det som er riktig! det er VI som betaler for de som lurer seg unna OG de ødelegger for de som gjør det rette!!
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Det er faktisk fengsel-straff for det, pluss en heftig bot da selvfølgelig. Kjipt om mamma måtte sitte i fengsel hehe
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 +++ at du må betale tilbake allt du har fått. SÅ synes folk burde være forsiktig.. Ha heller litt dårlig råd i steden for å lage "sæ" en stor gjell..
*1+1=2 små* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2007 enig! Men er skummelt hvor mange som prøver seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå