Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Heisann! Er vannvittig plaget med kviser selv..og jeg er ikke gravid ennå engang!!! Tør ikke tenke tanken på hvordan jeg kommer til å bli seendes ut når den tiden kommer.... *grøss* Jeg brukte Herbalife produktene for noen år tilbake, og det er det mest fantastiske produktet mot kviser jeg noen gang har prøvd! Bare så synd at jeg ikke får tak i det lenger...
stinky og poopy Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hello!! Eg fikk masse kviser etter at eg slutta med p-pillen... Utrolig kjedelig, spesielt når en er kommet i en viss alder, og egentlig ikke skal ha det... Har prøvd utrolig mye forskjellig, men det som hjalp meg masse er en serie som heter MD. Det er ikke alle parfymerier som fører det, men man kan få tak i det hos hudpleiere o.l.. Av pudder kan jeg anbefale ID, det er en mineral-pudder, som ikke tetter igjen porene, for det er jo viktig =) Lykke til!!
DoubleTrouble Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Jeg har vært plaget med kviser siden jeg var 17 år. Er nå 31. Jeg har prøvd utrolig mange produkter på markedet alt fra billige til dyre merker uten resultat. Har også prøvd homopati men da ble jeg værre. Det som hjelper meg og som har hjulpet flere ser jeg er MD Formulation serien. De fås kjøpt hos hudpleiere og er veldig effektive. Minuset er at du må bruke produktene regelmessig over tid for at de skal ha virkning. De er ganske dyre, men er absolutt å anbefale. Jeg har nå gått over til Md Forte som jeg kjøper hos senter for estetisk laserkirurgi i Trondheim. Jeg vet inger flere som fører det merket. Det er samme som Md Formulation, men bare hakket sterkere. Jeg får fortsatt kviser av og til men ikke i nærheten av hvordan jeg så ut tidligere. Ser at det er ei som skriver at hun gruer seg til å bli gravid med tanke på kviser. Jeg har nettopp gått igjennom et tvillingsvangerskap og huden min har aldri vært bedre . Det er rart med disse hormonene. Jeg å trodde jeg kom til å bli værre da, men det ble jeg altså ikke. Lykke til.
ALMA1 Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Har også vært plaget med kviser siden jeg var 16...fikk diane p-piller og de hjelper:) Ble gravid osm 19 åring,og huden var SÅ FIN,jeg svevde,nå i mitt andre svangerskap er det motsat (FAAN),men brukte MD formulation fram til graviditeten,sluttet da for jeg var redd den kunne ha invirkning på foster.Fikk snakket med hudpleier,som sa jeg trygt kunne bruke det igjen,det er en rens,og et slags vann,og noe jeg skal ha kun på kviser,og jegble bedre igjen....SÅ prøv MD og p-pilen Diane,hvis du ikke er elr skal bli gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå