*issi* Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Man har fortsatt hcg i urinen selv om man har en sa,så er nok ikke det du har. Men kan du ha tatt testen etter mye drikke så hcg en er for lav til å vises?
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Det var morgenurin! Skjønner ingenting- hadde positiv test søndag og mandag. og nå i dag har jeg tatt 4 tester og alle er negative. ( 2 av de ble svak positiv etter tiden var gått ut)
*issi* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hmm. Det var veldig merkelig. Tok du samme type test ale gangene? Til og med da de ble positive? Uff,så frustrerende. Du burde fått kommet inn til legen,i stad. Kanskje han kunne kjent på deg. Det er jo helt rart. Når testen blir positiv,så er det jo hcg der,kan jo ikke plutselig bli negativ da. Uff,nei dette var rart:(
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 brukte cb når de ble positive. Har i dag tatt en stav(billigtester), en cb og to legekontortester staven og cbèn ble svak positiv etter ca ett kvarter. Var hos legen, men bare på labratoriet (ikke legetime) Så det var legesekretæren som tok testene- de ble negative. Hun forsto ikke hvorfor jeg kunne ha fått to posetive cbèr for noen dager siden. Dette var rart sa hun og ba meg komme tilbake over helgen for en ny test hvis jeg ikke fikk mensen. men synes det er lenge å vente til over helgen! men for alt jeg vet så kanskje jeg får mensen i dag? Tror du håpet er ute? Tempen min har sunket litt, se her: http://www.fertilityfriend.com/home/1c8c19
*issi* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Nei,jeg tror ikke håpet er ute. Ikke gi opp. Kanskje du kunne fått en time på gu på sykehuset hvis du ringte dit og fortalte situasjonen,og at du ikke orker den ventetiden Var på ul i uke fem med sønnen min,og da så de en liten ting der inne,ser ikke hjertet,men i alle fall at det er noe i livmoren. Hvis din er tom,så får du i alle fall svar. Men det skulle være rart om den var det siden du har tatt positive tester da. Men jeg fikk time på gu når jeg bare forklarte hvor fortvilet jeg var... man kan jo ikke vente i evigheter når man er redd. Men du har ingen tegn til mens? Spotting eller noe,og har ikke hatt det heller? Du er jo noen dager over ikm,pleier du å være i rute hver mnd??
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Kanskje jeg skal gjøre det. Se i morra om jeg har fått mensen eller ikke. Har ikke hatt noe tegn til blod/spotting! Syklussen min pleier alltid å være 30 dager og EL på dag 20-21. Har som regel bare 8-9 dagers lutealfase, så hadde IKM på torsdag!! og fredag og lørdag hadde jeg sånne tester som først ble positiv etter tiden gikk ut (og søn- man tydelig positiv) Tusen takk for at du tok deg tid til å sette deg inn i situasjonen min=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå