*issi* Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er selv en erfaren prøver,men får det ikke til. Jeg har spotting noen dager før mens,og lest litt om dette. Jeg lurer på om det kan være noe man kan ta av kosttilskudd,vitaminer,minerer eller noe som helst som kan hjelpe i gang kroppen å bli befruktet uten å gå til lege. Man får vel ikke kjøpt hormoner uten resept akkurat vil jeg tro? Men føler jeg vil prøve alt nå. Jeg venter på time til utreding,men ting tar tid og jeg prøver så klart mens vi venter. Noen som har erfaring å dele med meg?
Babyønske �� Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Mange her inne bruker progesteronkrem som kjøpes på helskost. Den heter Womans Care. Koster ca 450 kr for en flaske. Jeg har vurdert den selv, men så er jeg litt skeptisk også, selv om jeg til vanlig har stor tro på det alternative.
*issi* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hva er det som gjør deg skeptisk? Har ikke hørt om den før jeg skjønner du
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 hei, det jeg vil anbefale er å ta kontakt med en privat klinikk for utredning. der er ventelistene MYE kortere og du får vanligvis bedre info og veiledning. mange venninner har gått ned et til tre kilo å da sa d pang så satt dn...
Babyønske �� Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Selve kremen er nok ikke farlig på noe vis, bare den brukes riktig. For alt jeg vet så funker den også, og det er det som gjør at jeg blir skeptisk. Fordi at man da må passe på å bruke kremen et godt stykke ut i svangerskapet. Et plutselig fall i progesteron kan føre til abort. Det finnes også en krem på resept, men det er nok de færreste leger som vil skrive den ut. Her er den siden jeg har brukt mye for å sette meg inn i dette med østrogendominans og progesteronmangel. Og her er den reseptbelagte kremen anbefalt
*issi* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2007 Jo,jeg kan jo det. Vet om en lege jeg har hørt mye bra om:) Men føler jeg vil vente litt til og i alle fall se når timen på sykehuset blir satt. De venninnene som har gått ned i vekt,også klaffet det. Var de overvektige,eller bare gikk de ned for å gjøre det? Må bare spørre,ikke frekt ment.
*issi* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2007 Tusen takk,skal gå inn og lese litt :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå