Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Er litt bekymra nå. Jeg bruker salisyre,eller hva det nå heter,1 gang i uka. Men når jeg børster håret hans etter 3 timer følger det ofte med endel hår i flakene. Kommer det håret tilbake????
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Det du kan også gjøre er å smøre håret hans med litt olje, bruk gjerne matolje og la han sove med det hele natten, bruk en baby kam og skrap de vekk , mulig du må gjøre det et par ganger for å fjerne alt.
Maren-mi Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Hei. Min første datter hadde det slik som din gutt. Hårene til henne, datt også av etterpå. Men det kom tilbake :-) Ring helsestasjonen hvis du fremdeles er i tvil :-)
Elinemor1 Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Æ fant ut at det bæste va å bare la det være...Tell slutt blei det borte..Prøvde å me Salisylsyre å olje, men ingenting funka.. Så mitt tips e da å bare la naturen gå sin gang, det blir borte tell slutt...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå