Liagora med 2 jenter Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Nå tok jeg en test i dag, negativ..igjen..huff. Tror jeg tar en ferie fra alt peset og strevet med hele greia. Pakker bort både BIM og alt med det og gjøre. Lykke til alle andre her inne. Og håper det er bedre lykke for dere andre i IKM 42. Klemz
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg forstår. Det er kanskje lurt med en ferie og få tankene litt over på andre ting. Mannen min har ordna barnevakt og pakket sekken til meg, han tar meg med på fottur på hardangervidda hele helgen! Skal bli godt å komme bort og bare nyte roen oss to sammen:) Ikm i mårra, men føler verken det ene eller det andre.
Liagora med 2 jenter Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, vi reiser til oslo en tur neste helg, og i helga som kommer har pia mi bursdag, Godt så tiden går litt. Har ikm i morgen jeg også, men kjenner ikke noe...men regner med hun kommer. Så da er det en ny pp. Forsvinner herfra når tanta har kommet. Trengs en pause fra alt maset omkring dette, bare få ro og fred fra hele emnet. Hvem vet kanskje det er det som skal til?? Har du testet lillelykke?
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Har ikke testet ennå...føler ikke det er nødvendig, da tr lurer rundt hjørnet.. Planen var å teste i mårra..., men tror jeg dropper det. Skulle det no vise seg at det ikke kommer noe blir jeg uansett til å drøye testingen til mandag..., men det kommer nok noe... Jeg blir nok å gjøre som deg Elimilena, ta en pause fra alt dette maset og prøve å fokusere på helt andre ting! Har lest at det faktisk er det som gjør susen...nemlig å slappe av!! Følger vi hverandre neste pp kan vi ta opp tråden om en mnd:) Lykke til med pause,avslappning og kos deg masse i helgen med bursdagsfeiring:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Huff, jeg har ikke testet på 2 dager, har IKM i morgen.Gikk jo fra positiv til negativ test, så her er jo alt håp ute..Kjenner noe rasling nederst i magen som er litt ukjent..er vel bare tanta som er på vei:-( Gidder ikke teste på ihvertfall en uke..men har litt lyst i morgen, men blir bare så skuffet... Kanskje godt med en pause LilleLykke 77 og Elimilena, men jeg kommer til å savne dere:-) Vi får snakkes snart på 1.trimester. Deal? Klem
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 hei sann føler det samme som dere jeg også ass. hadde ikm mandag, har tatt en negativ test. trenger også å få tankene litt annet sted ......ellers så blir jeg hele tiden lei meg....tenker på det samme hele tiden.....ååååååååååååå. ..tr har heller ik kommet....det må da bli enten eller snart... håper det blir positive tester på oss alle snart
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Æsj, hadde tenkt å teste i morgen, men kjente nettopp på livmorstappen nå. Og dem har begynt å synke ner og åpne seg, så da er vel tr like om hjørnet =( Hvordan går det med dere andre i dag? Noen symptomer eller positive tester? Ønsker dere masse lykke til =)
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Hei jenter! Jeg hadde IKM mandag, har ikke testet enda. Er virkelig kvalm, vondt i puppene og alt de symptomene men jeg hadde ikke slik forrige gravidtett.... Har bestilt meg billige tester... Ellers tror jeg ikke at det er noe dumt å ta en pause fra forumet nei....
2 blå :-) Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Hei. Har IKM på lørdag, kommer ikke til å teste før søndag i tillfellet om jeg klarer å holde meg.. Føler meg litt anderledes rar.. Igår følte jeg meg veldig gravid faktisk, var kvalm og greier og det pleier jeg aldri.... Men det er vell en ny vri på tanta tenker jeg....
Juicy med spirer! Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Hei! Jeg skulle hatt IKM på tirsdag 16 og siden dette er min første pp, er jeg veldig spent nå... Det er nesten sånn at jeg ikke tørr teste, for er så redd for å bli skuffa! Tror jeg tar mot til meg og kjøper en test i morgen etter jobb, men er det ikke best å teste med morgenurin? Da må jeg altså vente helt til lørdag for å teste.... Hver gang jeg går på do, er jeg sikker på at tr kommet, men nei, den uteblir ;) Hadde EL 1/10, tok el.test så jeg er sikker på at jeg har hatt den iallefall! Kjenner ingenting til mensmurringer eller noe, og ikke har jeg symptomer på at jeg er gravid heller. Forrige uke hadde jeg skikkelig vondt i høyre side helt nederst i magen, og det er ikke helt borte uke, men smertene er ikke like intense og de kommer ikke så ofte. Hjelp... Noen gi meg mot til å teste
¤¤angelina¤¤ Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Til juicy, hvis du hadde ikm 16. okt, trenger du ikke bruke morgenurin. Lykke til!
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #12 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg fikk positiv EL test for 5-6 dager siden. EL kom på 21-22 dag i syklusen. Har IKM idag og måtte jo bare teste men den var negativ. Hra ingen tegn på at mens er på vei..enda. Men lever i håpet at det kan ha klaffet denne mnd. Jeg fant hvertfall EL.. Har forstått det slik at EL kan være forsinket, men perioden mellpm EL og IKM forblir den samme..altså dagene mellom.Jaja jeg får vente tålmodig og se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå