Gå til innhold

I dag ble jeg spurt om jeg var storesøstra til jenta mi:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i åpen barnehage, der var det ei som jeg ikke hadde sett før, og hun lurte da på om jeg var storesøster. -Svarte at det var jeg ikke. Hun så ganske sjokkert ut da jeg sa jeg var mammaen. Fikk til svar at jeg så jo såå ung ut! Greide å få ut at jeg var 23, men hun så bare like sjokkerende på meg.

Følte meg med ett veldig ung:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eier du barnet ditt?

Teit å henge seg opp i altså, men man eier vel ikke barna sine?

Skrevet

hehee :P

har enda ikke fått det spm men vise legg når jeg skal kjøpe røyk eller alkohol som er 18 årsgrense på..ja det må jeg...forresten når jeg skal på 18 årsgrense puber også..

jaja..

Skrevet

Heeeeelt enig med deg..

TEIT å henge seg oppi

Skrevet

Egentlig ikke, men der og da så syntes jeg det var et supersøtt nick:) Om du vil fortsette å henge deg opp i det, så finer du en egen link på krangle;)

Skrevet

Du får legge til en L foran "eier" ;o)

Jeg og eldstemann ble engang tatt for å være et par,vi.

Det var vittig for meg,og flaut for han,stakkars..hehe

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått den, men har fått en god del blikk fra eldre mennesker når jeg har vært ute å gått med sønnen min. Jeg er 21 år, og får fremdeles barnebillett på bussen om jeg ikke har med gutten min. Når jeg viser leg på å kjøpe røyk og alkohol er det stadig vekk noen som spør om jeg har sertifikat i tillegg. Siden jeg ikke har det så har jeg flere ganger fått beskjed om å få meg mitt eget leg, (hva f*** )

*flaut*

Skrevet

Hehe, ikke når jeg har me sønnen min.

Men ukjente folk ser mer eller mindre RART på meg når jeghar me nevøene mine på 4 og 1år! :P hehe

Skrevet

Hehehe, moren min ble med eldstesnuppa mi på besteforeldredag i barnehagen og alle trodde hun var moren hennes:-)

Skrevet

jeg passa to barn var vel ca 14år og barna 4år og 2år den minste gikk alle veier så var det ei dame der ,var på en lekeplass, hu sa til 2åringen nå må høre på mor di , da kom firåringen med pekerfingern hu er ikke mamman får hu passer oss. dama forsvarnt fort hu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...