chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Vi har jo fått vite at vi mest sannsynlig ikke klarer det alene pr dags dato. Pga svømmerne til sambo, han startet antibiotika-kur i morgen sikkert, og da er han ferdig med den tre dager før neste EL.. hadde EL nå på mandag og vi prøver jo men med lite håp, men alikavel så ligger den bitte-lille opningen om at vi KANSKJE kan klare det selv...*sukk* utålmodig å lei av venting... Vi har ikke noe sikkert og forholde oss til før i begynnelsen av desember... arg, lenge til det!! Vel, ønsk oss lykke til å hold en tanke til oss da=) Masse masse lykke til til alle dere andre prøvere=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Vil bare ønske deg masse masse lykke til! Krysser alt jeg har for at dere klarer det selv, og at du har en liten spire i magen snart. Holder av en stor varm tanke til dere, gleder meg til den dagen du roper ut på bim at du er gravid! Det er virkelig deres tur nå
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Tusen tusen takk dreamer=) Du har ord som varmer!! Håper virkelig det klaffer selv snart, kjenner en makter snart ikke prøvingen lenger. Hadde vert extra koslig om jeg fikk se at du også snart hadde en positiv test å en liten engel i magen=) Masse lykke til til dere og=)
Labambie Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Hei chick! På sniketur fra 2,trim jeg.. Jeg må jo få lov til å si lykke til! Kanskje årets julegave kommer i form av en +?? Håper iallfall det for deres del! Kanskje det er ett godt tegn at du begynner bli lei.. Hehe,hører jo folk si at det er da det skjer.. Førjulstiden er jo en tid for mirakler ikke sant? Jeg skal tenke og be for at du får ditt eget lille mirakel i magen! :)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Dere er så hyggelige... labambie=) Ja en før juls-gave hadde vert himmelsk.. et kryss en strek ALT!! hehe=) Ja det kan væreet bra tegn, det blir ivertfall ingen testing etter noe som helst før etter tanta!! Men- EL må jeg teste etter såpass jeg vet hvor syklusen min er tilfelle prøverør.... Tusen takk for tanker=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Tusen takk! Hadde vært kjempekoselig om vi kunne flytte sammen over på 1. tri, gjerne før jul. Hadde vært så koselig å ha en spire i magen på julaften! Husk at uansett hvor tungt det føles nå, så blir det deres tur en vakker dag. Da er det verdt all ventingen, og spira er så uendelig ønsket:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2007 -dreamer- Ja det hadde vert noe det=) Å fått byttet forum innen julen kom, det hadde vert en stor glede, mitt tidligere barn skal være hos sin far i julen så det blir veldig trist. Ja det blir våres tur en gang, både min og din....=) Håper bare det blir snart, er så lei av å vente *sukk* Spira er ønsket mer enn noen annen ting så jeg håper og krysser fingrene for at vi flytter oss snart begge to=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå