Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Har i de siste 14 dagene merket en del slim fra endetarmen når jeg skal på do får å slippe litt luft. Kommer på papiret når jeg tørker meg! Hjelp, har aldri hatt noe lignende før. Tenker jo kreft med en gang jeg! Hva tror dere...?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er ikke helt sikker.. Jeg hadde det sånn et par uker for lenge siden jeg også, men det bare forsvant. Hvis du lurer så spør legen Skjønner at det er litt pinlig da..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Tror bare det er slag stoffer som samler seg i tamene. Har også hatt det,men det går bort av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Det kan være hemmorider..Tror du bør gå til legen, for det går an å få behandling
roannima Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Kreft er det ikke. . . Jeg har sett utallige mengder avføring hos pasienter som har kreft. . . Og det er ikke sånn:) er nok bare slaggstoff fra tarmen din. . . Gugge på godt norsk:) hemoroider er en utposning,gjerne i åpningen, som kan føles som en ert. . . . Gir ofte smerte ved avføring,og man kan se frisk blod på papiret. . .eller i trusa. . . Kan ofte gi kløe også der den er. Hemorider dukker ofte opp etter en fødsel da det da har vært ett hardt press på tarmen og blodårene rundt. . . . Men som det sies lengre opp her,det finnes EFFEKTIV behandling av dette:) ps, ved kreft er det ofte gammelt blod som er i avføring'a . . Kalles melena og lukter aldeles forferdelig. . . Tror du skal ta det helt med ro jeg:) klem!
mor.monsen Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Vennina mi hadde det slik for et par år siden og det viste seg at hun hadde en infeksjon i magen. Så ta med deg en avføringsprøve å dra til legen din du. :)Det trenger jo ikke være noe alvorlig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå