aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Begynte du å blø rett etter du testet negativt eller er ikke d alltid tilfelle når en har en såkalt biokjemisk graviditet? Det er to dager siden jeg testet negativt og ingen antydning til spotting..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har begynt å blø dagen etter, og en gang var det to dager etter. Jeg ville ha tatt en ny test om jeg var deg. Hcg skal doble seg hver 2-3 dag, så om det er to dager siden du testet kan du prøve igjen. Håper du får en positiv test!!! For hvis den første testen var veldig svak, kan det ha vært tidøog å teste...og kansje daneste test var uten strek fordi fargestoffet på den testen var svakere? Testene er ikke identiske, så styrken på streken kan variere. Det beste er nok å prøve en digital en. Lykke til da!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Takk for svar:-) Har vært inne på tanken selv, så lurer på om jeg skal teste igjen i morgen, men er så redd for å bli skuffa..I morgen har jeg forresten IKM. Prøvde den digitale til CB mandag, men da var det jo fremdeles 3 dager til IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå