Gå til innhold

Noe søtt og godt jeg kan lage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får noen venninner på besøk i morgen formiddag, så jeg tenkte å bake opp noe snadder i kveld. Gjerne noe som meg og min kjære kan snaske litt av i aften, og så ha resten til i morgen. Gjærbakst av typen søtgjær - som boller er jeg dessverre ikke så veldig glad i. Så er det noen som har forslag om noe søtt og godt jeg kan lage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk ut www.detsoteliv.no

du finner garantert noe der!! MMMMMmmm

Skrevet

Herregud..! Jeg er stygt redd for at det var et stort mistak å inntrodusere meg for den siden! Sitter formelig og sikler over tastaturet nå! Huff&huff&huff. Om jeg legger på meg 20kg nå, så skal jeg huske hvem som tipset meg om denne siden...hehhe... Men TUSEN HJERTELIG TAKK FOR ET GODT TIPS! :D

Skrevet

Hahaha.. ja jeg skulle ønske jeg husket hvem som tipsa meg om den sia jeg også! Har sittet i mange måneder å bare sikla ved tanken på hva som befinner seg bak den webadressen! Kos deg masse da :-) hihi

Skrevet

Og da har jeg allerede slengt krydderkaka i ovnen. Leste nemlig denne tråden i stad, og den nettsiden er nå lagt til favoritter... *kremt*

Skrevet

åhhhhh.....

nå fikk jeg lyst på sånne derre sjokolade greier med puffa ris i... de er gode de..... :)

Skrevet

I perioder har jeg dilla på Brownies!!

Synes det er ufattelig prakitisk med de pakkene fra Toro, tilsetter bare et egg, vann smelta smør og litt hakka nøtter. Stekes..

Og nyyyyytes!!

KAn selvfølgelig også lages fra bunn av!!

Fordelen er jo også at den kan deles fint i biter og nytes litt etter litt.

Skrevet

uff tørr ikke gå inn på de sidene jeg.. hvis jeg går inn, er jeg redd tenna løper i vann, og hodet mitt får "sjokoladefokus" som jeg ikke blir kvitt...

Har vært "sjokoholiker" i flere år. Men har blitt noe bedre den siste måneden, heldigvis..

Skrevet

Skjønner du allerede har fått gode tips og ideer til noe søtt og godt å lage :)

Men hvis du vil ha noe som er litt friskt, sunt og godt i tillegg (som er veldig raskt og enkelt å tilberede), kan du jo kutte opp litt grønnsaker som du lager en dipp til? Det er veldig godt. Mine favoritter er gulrøtter, agurk og kålrot. Men man kan egentlig bruke hva man vil, vet mange bruker stangselleri også.

Skrevet

åja brownies. rett fra ovnen med vanilje is til.. mmmmmm hadde jeg ikke snart skult lagt meg skulle jeg jaggu ha lagd det. mmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...