Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Han er 4 mng gammel. Fårr mm og har begynt å få litt grøt (for et par uker siden). Han spiser hver 3. time på dagen og hver 2. time på natten. De siste dagene har han bare sutret. Hjelper bare hvis han blir bært. Hva er det med han? Det er ikke tenner.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hvordan vet du at det ikke er tennene?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg vet jo ikke sikkert, men det hjelper ikke med Dentinox ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 det gjorde mi oxo- er straks 4mnd var nylig hos ostopat med ho og han sa ho hadde kolikk etter 2 behandlinger ble hun som ny- griner aldri, sover hele natta og alltid blid å fornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Oi. Så flott. Får man time pga generell uro liksom? Hva er det en osteopat gjør egentlig? Hva koster det?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 ja det fikk jeg 400 ca han trykker på spessielle punkter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå