Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 er så lei av å bli svikta å såra av samboeren.. han bare lover å lyger, han lovde å bli me på ul. men d jore han self ikkje.. ikkje den første eller den andre gangen. blir så såra ( å nå ska me svangerskapskurs å d lova han meg å bli me på, men d ser ut så han ikkje blir med der heller.. han skal bli far for første gang å vett ingenting om ka han ska jør for meg når eg ska føda eller kosen han tar hand om barnet.. han gider jo self ikkje lesa eller høra om d heller.. er så lei meg..(
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Uff, det hørtes kjedelig ut.. Ikke så greit når partneren ikke gidder å stille opp. Han er kanskje ikke moden for tanken på å bli far enda? Dere burde prate om ting, og du må fortelle hvordan du vil ha det. Det er sikkert lett å si det når en ikke står midt oppi det, men men... Kanskje du har ei venninne eller søster som kan være med deg på svangerskapskurs? Ei som var på kurs samtidig med meg hadde med ei venninne flere av kveldene, ingen stilte noe spørsmål ved det.. Lykke til videre :-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 sunst d er så dumt.. har til og med venninder så svikta meg på halveien.. så eg vett ikkje heilt kem så kan bli me meg.. men dette kurset er på kvelden kun 2 tima kun en kveld, fekk ei tid så eg viste han kun bli me på.. men d viste seg att d var feil d au... vett han jobber mye men d er altid noe ekstra i veien nå me ska på noge... han er 34 år gammel en dell år eldre en meg han må vell ver moden nok til å ver en god støtte speller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå