Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Fra nettmøtet med en el annen fra mattilsynet, på nettavisen.no: - Hvor farlig er parasitten for gravide? - Vi sitter ikke med informajson om at giaria og cryptosporidium er spesiellt farlig for gravide. For å få mer inngående informasjon, så kontakt fastlegen din. Giardia og Cryptosporidium må ikke forveksles med Toxoplasma som er en parasitt som kan være farlig for gravide. Hele nettmøtet finner du her: http://www.nettavisen.no/innenriks/article1391338.ece Ikke veldig oppklarende, men høres ikke ut som det er noen større fare for barnet, dersom en er gravid heldigvis.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg stilte spørsmål på nettmøtet på Dagbladet.no og fikk i svar at det ikke kunne smitte fra mor til barn, men at man sannsynligvis ikke kunne begynne behandling før etter at man har født
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Oi..huffda.. Litt leit å slite med diare resten av svangerskapet. Jeg er litt stresset selv, har vært dårlig i magen både i går og i dag - men *håpe*håpe* at det er av helt andre grunner. Skal til legen i morgen uansett, så tenkte å høre da for sikkerhets skyld.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Uff, ja, får håpe at det er andre grunner til det. Lykke til hos legen
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Det går omgangssyke rundt omkring nå for tida også, så det kan jo hende det er den du har fått! Jeg har i hvart fall det.... Ikke akkurat noe å håpe på, men heller omgangssyken enn giardia...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå