SlENNA Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hei ! Har 4 uker til termin, og tenker det er på tide å pakke sykehusbagen snart. Det er noen år siden sist, og da fødte jeg på sommeren... så fint om noen kunne gi meg noen tips eller gi meg en link til et tidligere innlegg....? Tusen takk :-)
line_n & sara Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 skal du på ullevål (hotell?) for da trenger man litt mer! alt stellestæsj til babyen, klær osv! selv har jeg termin 10.11, og småpakker litt! er 1. gangs, jeg da! så jeg tror jeg kommer til å pakke for mye! men har iallefall kjøpt nettingtruser på apotek, stooore bind, pumpe og puppekrem (purelanI) og innlegg, både engangs og ull, og mesoft kompress, som visstnok var bra å vaske babyrumpa med! ammebh, litt undertøy til meg og pappan, romslige bukser! og innesko/tøffler. alt dette skal jeg ha i en egen sekk, så pakker jeg en mindre sekk til selve fødselen, hvor jeg iallefall skal ha litt nistemat, har vært på fødeavdelinga å sett matutvalget der..ugh! så regner jeg med at jeg rekker å pakke sammen resten når riene starter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå