Gå til innhold

Sover så lite på dagtid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leander er nå 4 mnd. Har lenge sovet bra på dagen, ca 3-4 timer. Men de siste par ukene kun 1 1/2 - 2 timer, ofte korte blunder på 30-40 min. Sover ute i vogna, har ikke endret noe på soverutinene. Sover veldig bra på natta da, fra 19.30 - 08.30 (Får mat en gang ved 06-07 tiden), så skal ikke klage. Men jeg stusser litt på at han ikke sover mer på dagen. Han blir trøtt når han har vært våken i ca 2 timer. Får han ikke til å sove innendørs. Noen som har barn som sover lite på dagtid, eller som har noen gode råd.

Ps Selv om jeg går lange turer så sover han ikke lenger enn max 1 time

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips, sliter med det samme selv.. i begynnelsen kunne jenta mi (2,5 mnd nå) sove i 2-3 timer i strekk, men nå er det bare 20-50 minutter av gangen, enten det er i vogna, i senga, i bilen eller i bæresjalet. Hun sover til sammen 2-4 timer i løpet av dagen, og 10-11 timer om natta, så det blir jo en del søvn, men jeg tror hun kunne hatt godt av litt lengre økter, blir lett overtrøtt. Jeg har prøvd å legge henne før hun blir sutrete også, helper ikke. Jeg håper bare at det går over av seg selv...

Skrevet

Sliter med akkurat det samme her også..

Sover 3x30 min så det blir ikke så mye søvn..

Legges for natten 20.30 og sover til 07.30-08.00

Så jeg klager ikke så lenge han sover bra om natten:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...