Gå til innhold

Dobbel lykke:)


proudmom86

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:)

 

Var på ultralyd i dag, og vi så to sterke hjerte dunke på skjermen:):).) Vi skal ha tvillinger.. Fikk sjokk med en gang, men nå er det bare Morro!!!! Noen andre her inne som skal ha tvillinger.. ?? Er så spente og glade!!!

 

*Spent* *Spent* *Spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så masse :)

 

har dere tvilllinger i familien eller+???

er litt spent på om jeg også skal ha tvillinger... har alltid ønsket meg det :) og sambo har to tvillingpar i familien... tanter og søskenbarn...

 

kan jeg spørre hvorfor du var på tidlig ul???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj så gøy!!!! gratulerer så mye!!! tenk hvor mye glede de to vil ha av hverandre ettersom de vokser opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye....

 

Er ikke gravid m tvillinger nå, (håper jeg,hehe) men har tvillinger fra før... de er nå 7 år....

Lykke til...c",) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.. Kjæresten min har tvillinger i familien, så var jo en sjanse for det.. Jeg var hos fastlegen min for to dager siden og hadde et håp om å få høre hjerte slag, men neida, han ville ikke gjøre noe før om to uker! Reiste hjem veldig skuffa, og bestemte meg da for å bestille ultralyd på volvat.. (privatklinikk). Noe jeg ikke angrer på!!:) Fikk beskjed om å komme tilbake om 4- 5 uker!! Grunnen er at tvillingmødre blir enda bedre fulgt opp, pga, komplikasjoner..

 

Er så morro:):):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er det jo en ganske stor mulighet for at dere oxo kan få det:) Jeg tok en ultralyd for at jeg ville vite om det i hele tatt var en liten spire i magen, og så heldig som jeg var, så var det to der..:) Jeg var 7+0 når jeg tok ultralyd.. hvor langt er du på vei? Hvis du er like nysgjerrig som meg så hadde jeg bestilt en time.. Du kan få med deg bilder av den lille oxo!! Er kjempe spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, studier har vist at det ikke påvirker tvillinger om far har det på sine side. Til nå er det kun mors side som tvillingrekkene følger, og at det er toeggede tvillinger som er arvelige. Eneeggede sjer ved tilfeldig deling av det ene egget. Har vært ganske interessert i dette temaet da jeg er fjerde geneasjon, det var min mors mormor som sist fikk toeggede tvillinger før meg.. (faktisk henne jeg er oppkalt etter også..c",))

 

Selv er jeg så oppblåst og føler meg "stor" allerede, at tanken om ett par til ligger å lurer, er bare i uke 8...men X fingrene for at det ikke er tilfelle..nok med ett par..hehe..når jeg gikk med tvillingene mine kjente jeg liv i uke 10, så om du vet hva du/dere skal kjenne etter og merker disse bobblene som ikke er lufthull ganske tidlig så skal du ikke være for trygg.c",)

 

Lykke til begge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar Mia maria.. Jeg har ingen i familien som har elr er tvilling, så dette er jo morro.. Kanskje dette bare var ren flaks?! Hvem vet??

 

Uansett så er vi utrolig heldige, og gleder oss veldig:)

 

Lykke til til deg oxo!! Du må la høre fra deg når du vet hvor mange det er som spirer inne i deg:) Dette er spennende:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gina86...

 

Skal til jordmor 14. nov så ska be om å få en UL tidligere enn normalt, så man får sjekket opp antallet.. greit å være psykisk forberedt..hehe..også skal vi reise bort i julen så vil være borte når UL skal foregå..

 

Jeg har jo 3 fra før og min sambo har 2 fra før, så dette lille nurket blir nr 6 i rekkefølgen så takk, det holder med en...c",) hehe... Du skal få høre hvordan det går... Lurer du på npe er det bare ta kontakt..så kanskje jeg kan være behjelpelig, beroligende eller bare en lyttende om du skulle trenge.. Har vært der du er...Alltid godt å snakke med noen som vet hvordan det kan være...

 

Klem fra megc",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det jo greit å få sjekka det opp før dere reiser:) Høres kjempe koslig ut med så mange barn i huset.. da er det alltid liv.. hehe:) Kjempe bra at jeg kan spørre deg hvis det er noe jeg lurer på.. For det dukker nok opp en haug med spørsmål, etterhvert som dagene går.. hehe:)

 

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, var hos legen i dag. Sa at samboer har tvillinger i familien. Men det har ikke noe å si, det må være i min familie om det skal være arvelig og det må være toeggede tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja fikk høre det jeg oxo.. fikk høre at jeg har tvillinger laaaaangt ut i familien.. så det er spennende at vi får tvillinger nå:)

 

takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...