Gå til innhold

Gravid på cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du blitt det? Eller vet du om noen som har blitt det?

Er drit stressa her jeg nå. Mannen min kom med en komentar i dag som virkelig fikk meg til å tenke "Hva er det med deg om dagen da? Nesten så man skulle tro du var gravid igjen".

Det har refererer til er at jeg siste dagene har vært super humørsyk, begynner å gråte over den minste ting, har kjempe kort lunte osv. -sann var jeg i første tri forige gang også. I tilleg til dette har jeg kasta opp om morningen og ettermiddagen i tre dager nå. I satan, kan jeg være gravid?

Jeg vet ikke om jeg har fått mensen engeng. har blødd første uka på brettet siden jeg begynte med de (Bortsett fra denne mnd.) -men jeg tenkte det kunne være pillene sin skyld.

Hjelp! Jeg har ikke slurva med pillene eller noe, så sjangsen skal jo være ganske liten..... huff, jeg er IKKE klar for et nytt barn så tidlig- to babyer liksom. Men abort er ikke et alternativ for meg. Jeg må skaffe meg en graviditets test, men rekker ikke apoteket i dag.

Når jeg ser meg i speilet er det nesten så jeg kan se antyding til mage (den kom veldig raskt i forige graviditet) men det er nok nervene mine som spiller meg et puss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venninnen min ble det. mange som sa til henne at hun ikke skulle gått på de når hun ikke ammet.

Skrevet

Fikk beskjed av legen min at cerazette skal være like sikker som p-pille. Om en er fornøyd med dem er det i følge henne ingen grunn til å bytte selvom en ikke fullammer lengre. Sjangsen burde jo være liten da. Cerazette kan vel kanskje også ha disse bivirkningene? Ville uansett tatt en test om jeg var deg! Men om du ikke rekker apoteket, hva med en dagligvarebutikk? Har sett at de har dem der også. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...