Misses*fødeklar* Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! I dag har jeg hatt en del mensmurringer i magen/ryggen. Jeg har også mye kynnere, men det har jeg hatt lenge. Vet at mange har mensmurringer i begynnelsen av sv.skapet. Jeg kan ikke huske jeg har hatt noe særlig av dette. Så det jeg lurer på: Er det vanlig å få mensmurringer i ny og ne i sv.skapet? Blir litt engstelig når det er noe jeg vanligvis ikke har! Takker for svar!
LivLaga Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg hadde det samme i uke 20 og deromkring, så jeg skjønner engstelsen. Min lege tvangssykemeldte meg fordi kynnere ikke skal gjøre vondt så tidlig og helst ikke være sånn veldig hyppige. Jeg er førstegangs, og legen mente det kanskje var voksesmerter fra livmor jeg kjente, ligamentsmerter? Nei, jeg mente det var mer som menssmerter. Legen mente jeg stresset, og burde roe ned. Jeg skrev "tvangs"-sykemeldt fordi jeg ikke følte at jeg stresset og heller ville være på jobben. Men, det var opp til ham som lege, syntes han, og sykmeldte meg i en uke selv om livmormunnen såg helt fin ut. Ring legen/jordmor og hør hva de sier, er mitt råd.
2 prinser og en prinsesse Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 hei.. d er faktisk veldi normalt er i uke 33 å har hatt mensmurringer fra den dagen eg blei gravid for å si d sån... har massa på legen å jordmor.. har til og med ringt føden en gang pga sterke menssmerter.. men nok en gang nokså normalt... så slapp helt av du...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå