Prish Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har satt lillemor på potta med en gang jeg ser at hun må bæsje. Det har jeg gjort fra hun var 6 mnd. Hun er nå snart 7 mnd. Hun bæsjer på potta hver gang. Forstår hun allerede nå at hun skal bruke potta? Uansett er det jo deilig å slippe bæsjebleiene...
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Oi jøss, begynte lillemoren din så tidlig med potta? Så flink hun er da når hun er bare 6-7 mnd!! Jeg vet ingenting om det så jeg kan ikke svare på det..Sønnen min har ikke begynt med potta men skal begynne fra nå av..Sønnen min er 19.5 mnd
Prish Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Prøvde egentlig for moroskyld en gang hun var veldig hard i magen. Jeg tenkte at det var lettere for henne å få det ut når hun slapp å sitte på den... liksom... Hun tok poenget med en gang ;o) Da fortsatte jeg bare. Like greit at hun venner seg til den
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 så gøy da! bare å fortsette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå