Gå til innhold

julegavehandelen begynner å bekymre meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi som mange andre ikke har masse penger.. er innom tanken på å bestille kopper med bilde av mina på til familiens store kaffedrikkere, ja, er nok litt kjipt, men det blir i hvertfall brukt. noen flere har-ikke-så-mye-penger-til-gaver-ideer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordel det utover hele året, ikke kjøp alt i siste liten.. Så virker det i allefall som pengene varer lenger.

Hvis du er litt nevenyttig kan du lage ting selv. Kjøp marsipan, sjokolade og nougat, så lager du mozartkuler. Og hvis du er ekstremt nevenyttig klarer du å lage en boks av scrapbookpapir ;)

Skrevet

Gå på Europris, Nille og Max Femti butikker. Lave priser, fine gaver :) Så sparer du penger samtidig som folk får i grunn flotte gaver :)

Skrevet

Ting jeg setter pris på som ikke behøver koste så mye:

kaffe og te - i sånne koselige poser

Fine stearinlys og såpestykker - gjerne hånlagede

Hjemmestrikkede sokker og votter :)

Skrevet

jeg synes det er koselig å få kalender med nieser og nevøer i.

hjemmelaget godteri, brente mandler og julekakerer er ting jeg, når jeg jobbet 50-60 timers uke, ikke hadde tid til å lage selv, og derfor var veldig glad for å få. Det smaker jo bare sååå godt med hjemmebakst.

Lys og servietter er forbruksvare hos oss, og det er så fint å få det fyllt opp. Ikke bare med juleservietter, men også vanlige med fine motiver på.

Dessuten er sokker noe jeg aldri får nok av, og som er kjedelig å kjøpe selv. Hjemmestrikkede ullsokker har stor verdi for meg. En venninnes bestemor strikker alltid til meg til jul, og de er slitt ut før neste jul kommer.

Hjemmelaget syltetøy er NAM!!!

Er du soppentusiast og har noen kokker i familien er tørket sopp luksus å få!

Dette er ting jeg mye heller vil ha enn dyre, flotte gaver. Fordi gaver som er laget, ofte kommer fra hjertet. Og alt dette dyre kan jeg kjøpe selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...