mollimams Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Noen her med erfaring? Har aldri i mitt liv hatt utslett, små urenheter helt fra beima, skuldrer, på brystet og magen. I tilegg uteblitt menstrasjon, men bare 1-2 uker, tretthet. lurer veldig på om utslettet evt. kan komme pga graviditet. Har 3 barn fra før og har aldri opplevd lignede. Det er jo også svært tillig i såfall... Takker for svar
mollimams Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2007 I tillegg voldsomme humørsvingninger...huff
isprinsessan Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Ta en test, det er eneste muligheten til et svar:-)
mollimams Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, litt utolmodig bare. og skikkelig irritert på det utslettet...
isprinsessan Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 he he forstår det.... det er ikke bare bare....om du ikke er gravid kanskje du har reagert på noe mat du har spist eller noe? Ny parfyme eller krem? Uansett, lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå