RajaPia Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Er det noen som vet hvordan prisene til Stoff og stil er i forhold til vanlige stoffbutikker ellers ??? De har jo utrolig mye fint i katalogene sine.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Bestiller en del fra stoff og stil, og jeg synes jeg får mye for pengene. Spørs litt på hvilke andre stoffbutikker du har tilgang til, her jeg bor er det ikke så veldig mange iallefall. Men noe fra Stoff og Stil er kjempebillig ifht andre plasser, mens andre varer er på lik linje. Kjøpte møbelstoff for en stund sia, kjempebillig og enorm god kvalitet. (Martindale kjempehøy)
**synne** Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 mye billigere enn butikkene her iallefall. her koster ingenting under 98 kr...
**synne** Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 av stoffer altså..hehe.. får jo knapper og glidelåser billigere enn 100 hehe...
JonathanTheamamma Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Utrolig billig synes jeg, ikke funnet noe billigere andre steder., og mye fint! Var der i går *farlig å ha med bankkort og ikke kun kontanter* ;o)
Angelas_Baby Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Min mening er at allt er billigere der enn andre steder. silkebånd ol er jo nesten gratis! Og det er BRA kvalitet på allt mulig! Jeg elsker s&s
RajaPia Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg fikk akkurat katalogene derfra , og ble veldig overrasket over prisene , for her i byen er det i allefall dyrere. Derfor jeg lurte litt , men da er det jo liten tvil da. Masse som frister gitt. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå