Mamma til to tette Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Vil gjerne gå over til ullpysj til pjokken for han er så svett uansett hvor mye jeg har over ham. Er generelt en ganske varm fyr. Har sett på nøstebarn sine og har sparkedress i samme kvalitet men synes det blir litt for tjukt for blir ikke spesielt kaldt her på vestlandet. Var på Cubus i dag men hadde ingen ullpysjer. Noen andre som har anbefalinger?
togoegutter Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Joha ullpysjene er kjempefine. deilige og myke og ikke tykke... Kjøpte i babybutikk.
Mamman til M&E Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Anbefaler også Joha, de er tynne og myke
Ouagadougou Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Vi bruker Janus sine, er ganske tynn. Kjøpte den på Obs, men lurer på om de kaller det lekedress. Har også brukt Ullrik (på Nesttun om du bor i Bergen) sin- god den også. Er kanskje hakket tykkere, men langt i fra så tykk som nøstebarn sin
mammarie Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 jeg kjøpte nettopp ullfrotte-pysjamas til jenta vår på bånsull, og er kjempefornøyd!! Hun er veldig varm av seg, men har ikke vært verken for varm eller klam. http://www.bansull.no/maindesign.asp?aid=10666&gid=5298
Mamma til to tette Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2007 Tusen takk for mange tips, nå skal det bli orden på den saken. Er blitt helt ullfrelst generelt etter at jeg fikk barn. Før hadde jeg vel det kun på om vinteren på lengre turer nå går jeg og poden knapt i annet ,-)
Sylteflesk Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er veldig fornøyd med Janus ullpysj/lekedress. Er på vår tredje nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå