Gå til innhold

svisjh svisjh svisjh :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det en deiligere lyd enn dette?? måtte lete litt for å finne det bitte lille mennesket, men så - de små hjerteslagene - åååå det var godt!!

jordmødre er så fine fine mennesker:) jeg vil ha hun på fødsel!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal til legen for første gang i morgen jeg, og er fryktelig spent på om vi finner den lyden.... :-) spennende!

Skrevet

ja selv om vi har vært med på dette før så er det like spennende hver gang!!!

hvordan går det med kvalmen din? her er det bedre, men det kommer plutselig og forsvinner plutselig. roper på elgen innimellom...

Skrevet

kvalmen har gått over til å være litt sånn konstant uggen... jeg håper det også går over, for jeg vil så gjerne være glad - og sånn til daglig er jeg ikke det for tida, og det plager vettet av meg! Jeg liker ikke å være en dårlig mamma bare fordi jeg ikke er glad, så jeg håper det går bort med uggenheten.

... men ellers er det bra ;-)) takk for at du spør!

Skrevet

Medlidenhet heter det:)

Jeg vet så altfor mye om dette...og disse negative tankene kommer helt av seg selv. Det virker som kvalmen og dumme tanker er følgesvenner. Min svigermor sier det "bare" er en tilstand. ÅÅÅ jeg vil spy når hun sier det gang på gang. For meg har dette vært en sykdom, og hadde det bare vært ei uke lixom...men det varer og varer og varer i evigheter. Det er så deilig å legge seg for kvelden, men så gruer jeg meg for å våkne for jeg vet hvordan neste dag blir.

Jeg føler med deg og sender deg de beste tankene! Og lykke lykke til i dag hos doktor.

Skrevet

Nå har jeg hypersust litt for mye... Hvor langt er du på vei solkrem??

Skrevet

Så koselig med hjertelyd da :0)

God bedring med kvalmen din, ser på tråden at du er dårlig.Å jeg er enig med deg noen ganger er graviditet en sykdom.....Føles som en sykdom iallefall.Var innlagt pga,ekstrem kvalme sist gang..Grøsser bare ved minna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...