Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Har hørt den kommer automatisk, men hvordan funker det?
Valentine nr2 Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Alle barn som blir født i Norge blir automatisk registrert i folkeregisteret og dermed får du barnetrygd. Men den kommer først etter 1-2 mnd. Mener å huske at jeg fikk et brev og da kunne jeg sende kontonummer slik at den gikk rett på konto.
0904 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 dersom babyen blir født i oktober kommer den ikke før i november. dvs i mnd etter du har født.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Får man etterbetalt for den mnd babyen er født i, eller må den være født før feks den 15. for at man får etterbetalt?
Tulletutta Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Alltid mnd etter babyen er fødd barnetrygden starter. Blir han fødd f.eks den 31 oktober, så får du betalt i november blir han fødd 1 november får du i desember. Har nettopp spurt han som har med søknaden min om permisjon om dette. Og det var det eg fekk til svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå