Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg synes det er utrolig vanskelig å ønske seg noe til jul i år. Hva håper dere at dere får til jul av folk rundt omkring? Jeg synes det er vaskelig å ønske noe til jenta vår på 3 1/2 år også... Det blir så innmari mye leker at nå vil jeg ikke ha så mye slikt i hus... Vi er rundt 30 år begge to + jenta vår på 3 1/2. Hva ville dere kjøpt til oss? ;o)
mor.monsen Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Hva jeg ville kjøpt til der? hmmm...... jeg kjenner dere ikke så det er umulig å si. Til ungen hadde jeg kanskje kjøpt en lydbok eller vanlig bok. Det har jeg i hvertfall kjøpt i 3 års gave til nevøen min. Og en sånn "planke" til å måle høyde på. Stor suksess begge deler. Til Thomas og meg har je gøsnket gavekort på Kid eller Princess siden vi holde rpå å pusse opp badet og gjerne skulle hatt nye håndklær ol... Ellers har vi ønska oss ting og tang til babyen som kommer i mars.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Hva ønsket dere til babyen kommer? Jeg har hittil ønsket gryter fra Høyang, Utstyr til bil(skal kjøpe snart), bilsete til baby, stellebord til baby, kopper som vi sparer på. Jenta vår: Kjelke med ratt, gitar, lydbøker, sånn video til bil...husker ikke hva det heter...
mor.monsen Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Til baby har jeg ønsket: Voksipose Sengetøy Sovepose Og ellers ting man ikke får nok av....håndklær, flasker, smokker, kremer ol... ikke alle i familien som kan kljøpe like store gaver. Har også ønsket ulltøy. Har for så vidt ønsket hjemmestrikka sokker til hele familien på 3 fra farmor.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Vi har ønsket oss deler til servise vi sparer på. Forkler til å bruke når vi kokkelerer, samboern og jeg. Nye kaffekrus (Termokopper fra Menu), noen gode kjøkkenkniver osv. Til gullet på 5 har vi ønsket oss ny cdspiller, lydbøker, vanlig bøker, fotball, fotballdrakt. Han har føyd til Turtles figurer, lommelykt og noen andre ting. Ytterklær og sko er jeg nøye på og hvis jeg ønsker meg noe til han så er jeg veldig spesifik. Orker ikke HM votter og sånt ræl.
glamour Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Vi har ønsket oss frityrkoker og ting til serviset vi samler på. Gutten på snart 4 ønsker seg veldig en bilgarage med heis ol. Hvis ungene har alt de trenger (og som vanlig alt for mange leker) så ønsker vi penger til barna. De blir satt inn på kontoen som ble opprettet til dåpen. Ungene får så mye likevel så en gave fra eller til....
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 vi ønsker oss en avfukter :-) også ønsker vi oss ny verand a og en tur uten unger :-) jeg tror jeg ville gitt dere et døgn uten barn til jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå