Gå til innhold

Er jeg kjip??Trenger svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo. ringte nå og lurte på om det var greit for meg om han ser fotballkampen ikveld hos en kompis.Enda det et 3 dager til termin og jeg ikke har sovet inatt grunnet kynnere, som bare vedvarer.I tillegg er kjøleskapet skrapa og vannet kan man jo ikke drikke.Og det å gå i butikken nå er ikke så lett.Ååå tankeløse mannfolk!Synes det et kjipt å si nei også.Han burde skjønt det i utgangspunktet og ikke spurt.Idiot,eller?? syte, syte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde syntes det var helt greit om han så kampen borte hos en kompis, men hadde bedt han om å handle først. Det er jo bare å ringe han om det skulle skje noe, da kommer han vel løpende. Han ringte jo å spurte om det var greit, så han tar jo hensyn til deg.

Skrevet

Kan han ikke komme hjem å handle først da og så ta bilen til en kompis? Da er han ikke så langt unna også kan han ikke drikke.

Skjønner at du ikke vil være alene, men kanskje han trenger å oppleve noe annet ;-)

Kanskje en venninne av deg kan stikke innom i kveld?

Skrevet

min mening: han handler, lager noe deilig mat til deg... så kan han se kampen..(men ikke noe alkhol) og så komme hjem etter på.. ha med mobil... og komme vist du trenger han...

Skrevet

Hehe...jeg hadde nå latt han dra å se den kampen hos en kompis...:-), så lenge han hadde vært innen rekkevidde ( mobil og kjørbar ).

Men kan han ikke hjelpe deg å hndle før han drar da?...Ellers så er det jo en gylden sjanse for deg å bestille ferdigmat hjem, krabbe opp i sofan MED fjernkontrollen....og se på alt annet enn fottball:-)

Skrevet

Enig med hu over her.. Regner med han er klar over at han ikke kan drikke pils med alkohol til kampen da?!

Skrevet

Si ja!

:-)

Det tjener du på, gå og legg deg og sov mens han er ute...

Skrevet

He,he... Skjønner deg godt,men la han dra. Min skal også bort å se kamp,men har sagt det er greit.Men han må komme kjapt hvis noe starter! Be han fikse mat å div til deg før han drar.

Skrevet

La han se kampen!

Handle gjør han med glede om du lar han gå!

Han har vel mobil...så får du slappe av imens!

Skrevet

Min skal også bort til en kompis å se kampen, bare tre km unna da, og han kommer så fort som mulig hvis noe skulle skje =) Bare få han til å handle og la han dra på kampen =)

Skrevet

Ja, du er kjip om du ikke lar ham se kampen hos noen kompiser! Selv er jeg 15 dager på overtid, og jeg skal la mannen SPILLE kamp i dag, jeg. ;)

Men, selvsagt, han er ikke veldig langt unna og han har mobil. Dessuten har jeg mat og vann i kjøleskapet. Som omtrent alle andre her sier: La ham se kampen, men sørg for at du har mat og drikke, enten ved at han handler inn for deg, eller ved at du bestiller takeaway. Lykke til og ha en flott ettermiddag/kveld!

Skrevet

hehe..mannen min trener, spiller kamp, trener andre stort sett hver kveld...

Men...hav kan han gjøre her hjemme? Får jo tak i han..

(Og, han setter så stor pris på "friheten" han har, at han lager middag, vasker hus og er en drøm å ha i hus!)

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...