jula Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 - kvalm 2 uker i begynnelsen av svangerskapet - liker søtt bedre enn salt - ikke hatt spesielle "lyster" - blør endel i tannkjøttet - tror ikke magen vises bakfra, var rundere tidligere-men er heller ikke spiss.. - hjertelyd 140-144 hver gang - ikke lagt på meg noe særlig utenom magen - ikke halsbrann, vann i kroppen eller høyt blodtrykk:-) vært heldig.. - føler meg stort sett frisk og rask.. - kunne ikke se kjønn på ultralyd(var en urolig krabat) men jeg ville heller ikke vite kjønn da..:-/ artig om noen vil tippe:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 ha ha ha ha det er jo helt umulig å tippe, for alle kjærringrådene vi snakker om skifter jo etter hva vi har i magen selv, men jeg tipper gutt så da blir det sikkert jente ;-) kjedelig om det blir en hund i alle fall.... så det satser vi på at det ikke blir :-)
jula Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 ingen som orker tippe..?snart 38 fulgåtte uker nå og er FRYKTELIG spent..først guttefølelse,så trodde jeg det var jente-og nå er jeg jammen ikke så sikker lenger:-)
jula Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2007 :-) blir like glad uansett..!har to veninner med termin 20.nov og 6.des.begge får jenter,hun ene mener det blir tre jenter!så det blir spennende å se hva jeg får, siden jeg er først ute..:-)
Høstspire 2011 Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Hei=) Så koselig! For meg høres det ut som det er en liten gutt inni den magen=) Lykke til!
jula Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2007 takk:-)..det er jo det jeg også egentlig tror..:-/ er konstant spent!!kribler i magen hele tiden!2 uker til termin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå