Milde Malurka Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Har noen no forslag til hva man kan gi baby`n sin til jul? Min baby er 6 mnd til jul, og vil gi han noe spesielt siden det er hans første jul..?? Vet jo at han ikke kommer til å huske noe fra julekvelden, men siden det er mitt første barn så synes jeg han skal få noe unikt!!
rødhette* Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Lurer selv... Lillegutt blir 1 år i januar, så vi må finne på både bursdags- og julegave...
pinglo Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Vi har kommet frem til at vi skal gi frøkna en tripp trapp stol fra stokke til jul. Den vil jo følge henne i mangen år fremover.
Yrha Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Kjempegod idé, pinglo!! Høres ut som den perfekte gaven. Og tripp-trapp stolene kommer i så mange stilige farger nå
Milde Malurka Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Det er en fin ide Gutten her fikk slik stol i dåpsgave, så er jo ikke aktuelt for vår del ihvertfall...
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Jr fikk bla.a en juletrekule i nydelig glass, med årstallet 2004 på. Glass magasiner har disse seriene hvert år, husker ikke hva designeren heter - men tror de er danske. Det samme kommer også lillebror til å få. Litt ekstra spesielt å henge den høyt oppe i treet hvert år. Ellers er det jo masse praktiske ting de trenger rundt 6 mnd, som bæremeis, spisestol, ny bilstol etc.
MamiMaribel Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Hehe, huff...jenta vår var 6 mnd. den første julen, og hun fikk ingenting av oss!! (litt flau) Vi tenkte som så at hun forstår jo ikke noe av det uansett, og det hun trengte, kjøpte vi når behovet dukket opp. Ser jo at ting kan ha affeksjonsverdi for senere, altså - og den julekula var en god ide.....:-) veldig fint. Så mulig vi finner på noe med 2.mann! :-)
Diva Muffin Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg lurer på om hun skal få ei lita vogn hun kan trille foran seg når hun lærer og gå. Jeg var i byen i dag og så på noen riktig glorete, med både musikk og masse rart man kan trykke på. Men vet ikke hvordan de er å tryne på da, det regner jeg med hun kommer til å gjøre noen ganger.. 8 måneder på julaften.
Nemofish Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Hihi... Vi har kjøpt ei kjempesøt gåvogn i tre vi. Ser ut som ei mus, også er det sånt lasterom på den. Malt i fine farger. MEN, (whoops) tenkte i på at hun kommer til å tryne på den!!! Hmm... Sikkert ikke så deilig... Uff da. Hun blir forresten 9 mnd på julaften!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå