Gå til innhold

I magen min ligger det en helt spesiel :

Anbefalte innlegg

Skrevet

JENTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hun er helt perfekt på alle måter og lå og sugde på tommelen mår vi var og besøkte henne i dag.

Hun har det romslig og leker allerede der inne.

Storesøster fikk æren av å være med på UL og begynte å stortute da det var en lillesøster som er lenge har hvert hennes største ønske.

Må er mamma lykkelig......

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Oi...så koselig å høre.....GRATULERER SÅ MYE:) Det eneste jeg har i magen er ei brødskive med nugatti:( Ikke så stas, her i gården

Skrevet

gratulerer så mye, jeg kjenner jeg blir heldt varm inni meg og veldig rørt. Du fortjener virkelig å ha det bra nå. Gled deg masse til du får ei ny søt jente hos deg. KLem

Skrevet

Gratulerer! Blir stas med en jente til da!:)

Skrevet

Takk for det.

Skrevet

da får vi håpe det ikke kommer ut en gutt, for da blir du vel superskuffet?

Skrevet

Grattis :) Har du jente, gutt, gutt fra før??

Kjempekos med baby uansett kjønn ikke det, men det er da lov å glede seg ekstra mye når man vet man får det ene eller det andre kjønnet. Man blir jo ikke mindre glad i dem når de først er kommet uansett. Enkelte kommentarer bør man holde for seg selv. Skal vedd på at du innerst inne ønsket din spire til å være jente, du med gutt nr. 2 i magen!

Skrevet

SÅ hyggelig å høre, gratulerer til dere alle!

Skrevet

Heregud, den slags surmaga kommentarer kan du vel holde for deg selv AnimaSola!

Gratulerer så mye med den friske skjønne jenta di :-)))))

Skrevet

åhhh:D så bra at alt er bra med prinsessa i magen da=)=)

Gratuerer så mye!!:D

Skrevet

Gratulerer så masse:)))))

Er da ikke noe galt i å ønske seg et spesielt kjønn...ærlighet heter det.Tror de fleste har en liten tanke om hvilke kjønn de kunne tenke seg, men det er vel forbundet med "fare" å si det til noen.

Jeg ønsket meg en jente nå til slutt jeg, jeg har 2 guttter fra før,de igjen har en halvbror, min samboer har 1 gutt fra før og ellers er slekta full av gutter. Klart det da hadde vært gøy med jente. Men det ble en gutt, og jeg elsker han over alt på jord:)

Skrevet

det må da være lov til å bli glad over kjønnet på babyen animasola? det er jo ikke sånn at man ikke vil ha barnet om det skulle vise seg å være det motsatte, men at man HER OG NÅ er veldig glad for den beskjeden man har fått. tipper hun hadde vært like glad om det hadde vært en gutt der inne.

Skrevet

Er du sjalu eller ?

Jeg ser av de andre svarene din i andre innlegg at du antar ting som ikke stemmer, men bare husk st det ikke alltid er virkeligheten.

Skrevet

Tusen takk til alle dere andre.

Skrevet

Sjalu? På hva? hehe beklager at jeg ler..Sjalu på at jeg venter en nydelig gutt og du en jente? Du er mere på bærtur enn jeg trudde..

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle jag bli skuffet om det var en gutt da ?

Hallo ? Hvem er det som er på bærtur her ?

Skrevet

Gratulerer! Klart man blir glad når man får vite hva det er! Jeg ble kjempeglad for å høre at jeg ventet gutt, og ville blirr like glad om det var ei jente! Det er jo stas å få vite uansett, og bli mer kjent med lille der inne. Ikke tenk på sånne kommentarer du, bare kooos deg!

Kjøpt noe søtt og jentete ennå da? :-p

Skrevet

Takk.

Jepp, det var rett på butikken det.

Ja poenget for meg med å vite det er at jege kan kjøpe inn klær litt og litt.

Og ha noe å kose meg med.

Vi har jo gutteklær, men trenger jo alr til jente da.

Skrevet

Koselig å vite kjønnet =o))

Gratulerer med jente nummer 2!

Skjønner storesøster er stolt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...