Amanda- Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 jeg voknet i dag med sinnsyke smerter i høyre side av magen... jeg er førstegangs og vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter.. smertene kom ikke i tak slik som JM har beskrevet rier... men de ville ikke gi seg. etter en halv time ringte jeg jordmor.. hun kom hjem til meg... snakket om og kjenne på meg, men hun ville ikke plage meg med det siden hun ikke trodde helt at det var rier, men hun ville vente opg se utover dagen hvordan det utviklet seg. tok urinprøve, venter på svar. snakket om at det og kunne være blindtarmen... uff... hehe.. vet ikke om jeg skal le eller grine.. men alt var no bra med jenten i vertfall.. dette var kl 8 i dag tidlig. har ikke kjent noe siden... merkelig...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 hvor langt er du på vei? det er ikke modning da? jeg har mye vondt nederst i magen om nettene, spurte jordmor, hun sa det var bare kroppen som driver å gjør seg klar...
Amanda- Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 det glemte jeg jo og skrive.. har 20 dager igjen til UL termin
Topsy med Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 jeg hadde en lignende opplevelse tidligere i svangerskapet.. kjempe vondt og var helt kvalm når jeg sto opp.. ble redd. det gikk noen timer så fikk jeg gått skikkelig på do... jordmoren mente det var luftsmerter...det kan være grusomt vondt nå når man er gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå