*gurimallaika* Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Noen som har noen erfaringer og tips om steder vi kan leie? Vi skal gifte oss i februar/mars/april (har ikke bestemt dato enda), men har ikke peiling på hvor vi skal ha det. Det må ikke være så dyrt, og jeg regner med at vi står for maten selv, da vi skal både norsk og nigeriansk buffét. Kommer ikke til å invitere mer enn 40 stk. Har ikke satt opp noe budsjett enda. Venter på å se hvor mye vi sitter igjen med etter å ha solgt og kjøpt en ny bolig. Takk!
Mockanin Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Vi hadde selskapet vårt på Linne Hotell på Linderud. Kjempe koselig. Vet ikke hvordan dem stiller seg til at dere skal lage maten selv. Ellers så vet jeg at eldresenteret på Kaldbakken leier ut også. Helt greie lokaler der også. Der må dere stå for mat og servering selv.
Mom2Two Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Dyna Fyr! Planet Bollywood på St.hanshaugen
fru tekopp Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Dyna Fyr er jo helt fantastisk, men ikke akkurat gratis....... Hva med diverse klubbhus til idrettslag eller eldresentre?
*gurimallaika* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2007 Linne Hotell så klart. Tusen takk!!! Skal gifte oss i Grorud Kirke. =o)
Mockanin Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Stilig... giftet oss i Grorud Kirke vi også. Kjempe fin kirke.. Men tror du ikke presten brukte feil navn på meg gitt...jeg fikk latterkrampe og mannen min snerra det riktige navnet mellom sammenbitte tenner.
*gurimallaika* Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg kunne tenkt meg å ha det her vi bor. Men grendehuset blir for simpelt og frykter mye bråk fra utenforstående (ungdommer) hvis vi leier klubbhuset.
Mockanin Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Hvor er det du bor? Høres ut som vi bor ikke så langt fra hverandre. Kanskje jeg kan hjelpe litt lettere om jeg vet området?
Neijasså... Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Leies 1.etg. av hovedhuset på Nordtvet gård ut enda? Kjempefint lokale til den størrelsen fest! Ellers kan kanskje Grorud idrettshus leies? Blir litt mer "kjedelige" lokaler, det da.
-carina- Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Vi leide Bekkelagshuset... Fikk lage maten selv, men måtte ha kjøkkenhjelp til rengjøring. (pga Helsetilsynets sitt påbud). Men lokalet og kjøkkenhjelpen kostet ikke mye... Eneste er at kanskje lokalet er litt stort, er vel plass til litt mer en 40 der. Vi hadde mat og alkolhol til 100 gjester, endte opp med en prislapp litt over 30 000,- God fest! )
-carina- Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Om du skal ha det i Grorud kirke bor du kanskje i Groruddalen? Sameiet her jeg bor har forsamlingslokale i blokkene her. 1000,- for en kveld og du må gjøre alt selv av mat. Er ikke akkurat strålende pent, men billig! 200,- for å leie stereoanlegg. Er i et bomberom, så du forstyrrer ikke akkurat noen heller... 40-50 stykker er omtrent passe antall personer inni der!
-carina- Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Glemte å skrive at det er like ved golfbanen på Stovner/Vestli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå