Yrha Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er overbevist om at det er en grunn til at folk på landet ikke kjøper trehjulinger. De ER faktisk mer vinglete når man skal gå tur på humpete/hullete grusveier!!! Spesielt hvis det er litt mørkt og man ikke ser veien helt. Ingen som er enige? Har ei venninne som har blitt overbevist på Barnas Hus om at at 'alle' kjøper trehjulinger nå. Men vi bor jo laaangt ut på landet, og jeg frykter for at hun kommer til å angre! Skal jeg si noe om det, eller tar jeg helt feil? (er redd for at hun tar seg nær av det, men jeg må jo si noe hvis jeg har litt rett??) PS. Skjønner jo alle fordelene med trehjulinger, og de er kjempefine, så håper ingen tar seg nær av dette
LegallyBlond Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg bor på landet, kjører mye tur på grusveier og synes ikke det er problem med trehjulingen min. Til eldste foretrekker jeg den. Mini triller jeg oftest i firhjulingen på de veiene, men det er pga bedre fjæring. Så har vi har da asfalt og butikker her og, så synes IKKE det er noe problem med trehjulingen selv om jeg bor på landet =) Kommer veldig an på hvilken trehjuling hun har kjøpt da. Angrer hun kan hun jo bare selge og kjøpe en brukt firhjuling for samme pris. Om hun ikke har kjøpt vogna kan du jo nevne det for henne, så hun kan ta det med i vurderingen, og iallefall kjøpe seg en veldig stabil trehjuling. Minuset med dem er jo at sportsdelen ikke er vendbar, og det er jo noe å tenke på
LegallyBlond Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 skulle stå at sportsdelen oftest ikke er vendbar...=)
Yrha Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, kan skjønne at trehjulinger er kjempekjekke (og lettere) enn firhjulinger til litt større babyer. Men for en nyfødt føler jeg at det er tryggere med en stødig firhjuling. Man bruker jo tross alt vogna mest til å gå tur, og her vi bor er det bare grusveier. Hun har ikke kjøpt ennå, så kanskje jeg skal si noe...
Mockanin Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har alltid sverget til Simo og de andre 4 hjulingene. Men så ville vi ha ny vogn og bestemte oss da for å sjekke ut 3 hjulingene. Vi falt for TFK Joggster III og har ikke angret en dag på at vi kjøpte denne. Den er utrolig stødig (bred mellom bakhjulene) og kjempe god og trille. Fungerer fint i ulendt tereng. Jeg kjøpte denne på Barnas Hus så kanskje det er denne veninnen din har blitt anbefalt? Jeg ville ikke hatt Quinny Freestyle. Hadde tenkt å kjøpe den, men når jeg så den så syntes jeg den var for smal og lett og vippe bakover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå