Gå til innhold

Er det læreren det feiler noe her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å akseptere at 16 andreklassinger snakker i munnen på deg konstant gjennom hele timen? Hun står og roper mens hun snakker, og gjør ingenting for å få dem tilbake til ro. Elevene er faktisk roligere i timene når vi har dem. Øvingslæreren mener at de er så små at man ikke kan forvente noe annet av dem, men jeg gidder ikke å stå å rope for å bli hørt når jeg gir beskjeder, har høytlesning osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Ja.

Skrevet

Er du lærer?

Skrevet

Nei. Men faren min er spesialpedagog og snakket om en lignende sak med lærere som ikke hysjet ned elevene sine whatsoever. Jeg syns det hørtes tragisk ut. Det syntes han også.

Skrevet

Jeg mener og det må gå an å få det litt bedre til enn som så. Vi har jo bevist etter en og en halv uke at det er fullt mulig å få det roligere. Blir spennende å se hva vi kan få til med dem i løpet av fem uker. Jeg kan forsåvidt forstå at man kan bli lei av å hysje. Jeg er drittlei selv allerede nå, men jeg tviler på at det blir så mye bedre av å bare forvente stillhet sporadisk.

Skrevet

Misforstår jeg nå.. Hysjer du eller ikke?

Skrevet

Delvis hysjing og delvis bruk av andre strategier. Jeg forventer å kunne snakke i fred og uten å bli avbrutt i hver time.

Skrevet

Har det ikke akkurat vært ferie. Kanskje det roer seg snart

Skrevet

Det var uken før forrige uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...