Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Jeg sluttet på p-pillen for ca 4 mnd siden. Dette med sykluser og sånt er jeg ikke helt inne på enda, men det kommer seg. Har hatt regelmessig mens siden jeg sluttet på pillen. Første dag i forrige mens var 4. september, å jeg har enda ikke fått mensen..ingen tegn til den heller. Tok en test for 5 dager siden, den var negativ. Nå skjønner jeg egentlig ingenting.... Kan jeg være gravid allikevel? Har vært litt øm i brystene, og har hatt litt endret utflod, men tenkte først det kunne være tegn på at tanta var på tur? Hva tror dere? Har det noe for seg å ta en ny test? Takker for alle svar
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 hei og velkommen til deg.. hm.. dette hørtes vanskelig ut. hva om du tar en tur til legen? det kan jo alltids være mensen som er uregelmessig, men i og med at du har hatt regelmessig mens i 4. mnd er jo dette litt rart. alternativet kan jo være at du har hatt en tidlig spontanabort, slik at egget ikke festet seg og mensen blir forsen? men har ikke så mye peiling på dette med sa egentlig.. vi får satse på at noen andre her inne vet litt mer, lykke til iallfall...
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, burde kanskje dra til legen. Tar jeg en test der, er det vell sikkert at resultatet er riktig! Men hvis jeg har hatt en sa,skulle jeg ikke ha blødd da? Har ikke hatt boen blødninger...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Hei:) Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en ny test. Det er noen som produserer hcg sent, og ikke tester positivt før 2 uker etter forventet mens. Hvis du om en uke fortsatt ikke har fått mensen eller positiv test, så ville jeg tatt en tur til legen. De kan ta blodprøve, evt. henvise deg til innvendig ultralyd. Masse lykke til! Håper du er gravid!
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Takk for svar Da tar jeg en ny test og håper på det beste Så flott det er å ha bim man kan spørre om alt mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå