☆lillastjerne☆ Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Fikk bare sett de 3 siste minutten av reprisen nå nettopp, hva var det med sally?? Og hva var det med den farskapstesten?? Hvem var faren??
☆Anonymia☆ Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 scott er faren og flynn skal dø om 3 mnd...((kreft
☆lillastjerne☆ Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2007 Scott? Det var typen til hun blonde? Eksen til hun som er gravid? Følger md sånn nå og da, så er ikke helt oppdatert...
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Men var den første farsskapstesten feil da?? Fikk også bare med meg de 3 siste minuttene i dag;)
☆Anonymia☆ Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 husker ikke helt men den første testen var tukla med eller noen som løy
oftebustat Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Da legen skulle se på farsskapsprøven til hayley var faren sletta. Legen dro hjem til Scott for å snakke med han, men bare Amanda var hjemme. Legen omkom i bilulykke like etterpå,
Yrha Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Er dette farskapstest for UNGEN til Haley? Trodde man måtte vente til babyen var født for å ta farskapstest?
mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. oktober 2007 #9 Skrevet 17. oktober 2007 Alt går jo an på film vettu!
Yrha Skrevet 17. oktober 2007 #10 Skrevet 17. oktober 2007 Hehe, så sant så sant... troverdighet er overvurdert )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Noen av dere som vet når Scott får vite at han er faren? Begynner å irritere meg over dette nå.
Carta Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 Har da hørt om det på ordentlig og jeg da... fant dette på en side om farsskap: Teknisk sett kan en slik test gjennomføres. Det benyttes vanligvis en fostervannsprøve, som inneholder celler fra fosteret. Du må ta dette opp med din lege eller gynekolog, for å diskutere risikoen ved et slikt inngrep og muligheten for å gjennomføre inngrepet. Rettsmedisinsk institutt kan analysere prøver fra mor, foster og mulig far etter uke 18 i svangerskapet.
Carta Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 Det er forresten ikke lov i Norge lenger, ettersom noen mener abort pga uønsket far ikke er god nok grunn for abort. Sikkert derfor man ikke hører noe særlig om det.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #14 Skrevet 17. oktober 2007 Tror han får vite det før bryllupet.... Du kan lese om det på: backtothebay.net. Under episoder for 2005
Younameit Skrevet 17. oktober 2007 #15 Skrevet 17. oktober 2007 Men hva skjedde egentlig med den gamle hayley ?
Ouagadougou Skrevet 17. oktober 2007 #16 Skrevet 17. oktober 2007 Lurer jeg også på. Kanskje hun var gravid på ordentlig (for de viste liksom magen hennes på ordentlig) og er i mammaperm?? Snodig å bare bytte hun ut
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #17 Skrevet 17. oktober 2007 Ja, hun var gravid på ordentlig og hun ble derfor byttet ut når hun gikk ut i permisjon.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #19 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg tror hun skal ut av serien etterhvert. Men man vet jo aldri hvem som dukker opp igjen, så lenge de ikke dør.....
Embla72 Skrevet 17. oktober 2007 #20 Skrevet 17. oktober 2007 Uff, så triste de siste episodene har vært... Sjelden at jeg lar ting fra serier gå inn på meg, men dette med Sally og Flynn ga meg virkelig tårer i øya... Stakars..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. oktober 2007 #21 Skrevet 17. oktober 2007 Søk episode: 4087 på youtube Der får dere vite hva som skjer ang Scott, Hayley og Kim. Lenger ned kan jeg skrive det jeg husker, men da ser dere på eget ansvar.. Amanda utga seg for å være Hayley og fikk ut noen tester som egentlig skal være på laben. Hun fikk utført en DNA-test og fant da ut hvem som EGENTLIG er faren. Som jo er Scott. Hun vil ikke si det til Scott for hun frykter at Scott og Hayley går tilbake til hverandre igjen og rev dermed i stykker denne testen. Ifh til Flynn vet jeg ikke når han dør. Men hørt rykter om at det skal være veldig tøft når han dør. Så har vi da dette me Kim, Scott og Hayley. Kim og Hayley skal gifte seg om noen uker, men før vielsen kommer Scott og hun trekker seg. De blir visst sammen igjen. Når barnet kommer er det jo Kim som er "faren". En dag spør Scott om Hayley vil flytte til Paris sammen me han. Hun sier Ja. Kim nekter og sier at: Du får ikke ta fra meg ungen min, jeg skal gjøre alt jeg kan for å ha han her. Så blir han påkjørt. Flynn (jobber fortsatt som lege i denne episoden..) finner ut at noe ikke stemmer med blodet ifh til Kim og Noah (som er barnet til Scott og Hayley..) Han undersøker dette og kommer til bunns i saken. At Eve Jacobsen (hun gale som var sykepleieren til Sarah Lewis som drepte Noah) byttet om testene. En svært trist episode. Amanda er fortsatt i serien og i det programmet kommer det frem at hun visste om dette. Scott blir forbanna på henne - såklart... Hun er forresten åsså sammen me en gamling som jeg TROR er faren til Beth. Men ikke ta det for gitt. Syns bare det liknet utrolig.
☆Anonymia☆ Skrevet 17. oktober 2007 #22 Skrevet 17. oktober 2007 jeg HATER amanda.. VET det er en serie men den forbanna kjerringa går meg på nervene, kunne dratt til henne ..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. oktober 2007 #23 Skrevet 17. oktober 2007 Jepp... Flink til å manipulere, det skal hun ha!
☆Anonymia☆ Skrevet 17. oktober 2007 #24 Skrevet 17. oktober 2007 ja jeg blir så forbanna hvergang jeg ser henne...makan til bitch...ååååååååååååååååååå ja jeg engasjerer meg veldig i det jeg ser..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. oktober 2007 #25 Skrevet 17. oktober 2007 Hehehe, joda.. Jeg åsså gjør det. Men til en viss grad. Pleier å bli ferdig me serien etter den er ferdig, men må alltid en tur på H&A gruppa på nettby. Og svarer jo på ting og tang her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå