Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen kan kanskje mene dette ikke er et tema her, men det er innmari viktig med god mat for å amme og være god mor, så tips tas imot :-) Jeg har også en på tre som snart tror at det finnes bare tre forskjellige middagsretter ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ja, god mat er viktig, men av og til er det også viktig at maten er enkel å lage når man har det litt travelt. I dag skal vi på hundetreff, så da lager jeg bare noe enkelt, men det er godt!

Jeg koker makaroni, lager en pose potetmos og steker kjøttdeig og har over kjøttsaus. Legger makaronien i bunnen på en ildfastform, så potetmosen og så kjøttsausen, så har jeg ost over og gratinerer dette i ovnen. Ved siden har jeg salat med hvitløksdressing.

Nam-nam!

Skrevet

Hvis du vil ha flere tips:

Kjøper også grillet kylling, koker ris og har salat ved siden av.

Kjøper fiskemix (eller hva det nå heter, sånn med forkjellige sorter fisk i biter) og lager wok.

Ellers lager jeg en stoooor gryte med lapskaus og fryser ned i porsjoner og tar opp på de dagene vi har det litt hektisk.

Laks, hjemmelaget potetmos med søt chilisaus og rømme.

Tja...

Skrevet

Vi skal til min mamma og spise indre file med bacon surret rundt mmmm

Skrevet

I dag har vi det litt travelt, så det blir rask middag hos oss.

Trondheims lys lapskaus på boks er storfavoritten når det er knapt med tid, så den serveres idag!

Skrevet

Heddas mamma.

Den lapskausen er kjempegod hvis du kjøper en lys,og en mørk og blander de to boksene. ;)

Vi skal ha kylling,potetmos og salat.

Skrevet

Wok med masse ferske grønnsaker, kylling og nudler i østersaus.

Skrevet

Enkelt og godt. Omelett med skinke, sopp og ost på toppen. Litt grønnsaker ved siden av, som agurk og paprika f.eks, og brød.

Skrevet

Skal ha stekte kalkunkjøttpølser med kyllingsaus, pastarør og grønnsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...