Gå til innhold

Vaskemaskinen er reparert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en lykke!!!!!

 

 

hurra hurra hurra!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!!!!!

Hipp hipp hurra for reperatøren :-)

Skrevet

Da får du kose deg med vasken :). Blir nok deilig å se haugen med skittentøy bli mindre.

Skrevet

Kjempe! Nå kan du feire med tidenes klesvask!

Skrevet

...reparere, dividere, multiplisere.... hehe husker dere pompel og pilt?

 

vaskemaskin er lixom en sånn kjedelig ting som en ikke helt tenker over før den plutselig streiker! da blir det krise! men det virker som dere har klart det bra:)

Skrevet

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Herrrrrlig? Hæ?

 

Så bra- da kan dritgrei være blid og lykkelig igjen

 

Koz

Skrevet

dritblid rett og slett!

 

 

:-)

 

 

også fikk vi tilbakebetalt masse penger fra NRK i dag, så da blir det ny tv (den blinker mellom svart/hvitt og farge) i stedet fro ny vaskemaskin!!! det er visst en fin dag dette!

 

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...