dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Det er en lykke!!!!! hurra hurra hurra!!!
Milli Vanilli Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Så flott!!!!! Hipp hipp hurra for reperatøren :-)
snuppa72 Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Da får du kose deg med vasken . Blir nok deilig å se haugen med skittentøy bli mindre.
Travelmor Skrevet 17. oktober 2007 #4 Skrevet 17. oktober 2007 Kjempe! Nå kan du feire med tidenes klesvask!
solkrem Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 ...reparere, dividere, multiplisere.... hehe husker dere pompel og pilt? vaskemaskin er lixom en sånn kjedelig ting som en ikke helt tenker over før den plutselig streiker! da blir det krise! men det virker som dere har klart det bra:)
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Herrrrrlig? Hæ? Så bra- da kan dritgrei være blid og lykkelig igjen Koz
dritgrei hei hei! Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2007 dritblid rett og slett! :-) også fikk vi tilbakebetalt masse penger fra NRK i dag, så da blir det ny tv (den blinker mellom svart/hvitt og farge) i stedet fro ny vaskemaskin!!! det er visst en fin dag dette! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå