Gå til innhold

julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

et tips til jenten: dukkepose fra www.koseposen.com

kjempe fine poser som dukkene kan ligge i når de ligger i vogna feks:)

ellers så er det jo koseposen da..har den selv og er kjempe fornøyd:)

vi bruker den enda med et ullpledd under (her er det fra 0-10 grader ca)

og emilie er varm og god:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.. snik! men takk for den! :) en fin kommentar å ta med seg :)

Skrevet

henger meg på! ahh.. deilige posene :-)

mini har fått sin nr 2 nå :-)

Skrevet

mye tar du for en dukkepose lene? Vurderer å gi minste en dukkevogn i 3 og da er jo en pose genial:) Kan jeg bestemme farger o.l selv?

Skrevet

De er såå søte assa.. Det står 135 på dem, og gratis porto :-)

Skrevet

selvfølgelig. Kunne jo sjekket på siden *klaske seg i panna*, men jeg må sjekke om målene passer først da:) Prisen er jo flott!

Skrevet

enig med silhah! servicen har vært ypperlig så langt! og jeg har handlet i flere omganger.. :-p

Skrevet

jøss, så masse fine ord da! :):)

LOTP, pling på msn en gang, så skal eg se om eg får fiksa den :) om det er til jul, så si ifra før 5 nov. da skal eg utenbys, må handle stoff... her finn man jo ikke en dritt da...

er jo ikke så dyre, med tanke på at det er fraktfritt. ble så irritert den kvelden eg sku handle på ei nettside, å sku ha en vare til 100kr (2 stearinlys) å sku betale over 100kr i porto?? horribelt!!

Skrevet

ja, jeg synes det var en kjempeopptur med fraktfritt på siden din nå! det tror jeg du vil gjøre det bra på :-)

Skrevet

hvor varm er egentlig den posen??

er den stor nok til min sønn på 10 mnd??

Skrevet

Vi tenker å bruke den til det går under null iallefall, og så til våren igjen. mini her er 6,5 mnd og den er kjempestor, holder nok leenge. tror posen er en meter?

Skrevet

altså vognposen..hehe

Skrevet

det var den jeg mente også ja :-p

dukkeposen har jeg ikke set Live.... enda :-p

Skrevet

lene lager du poser på bestiling????

Har to dukkemammaer her som nok gjerne vil ha en pose hver. Men det blir krig om de ikke er nesten like.

Hva blir prisen da???

Skrevet

kan seff lage på bestilling, men om da, så er de ikke ferdige før etter 5nov, for må handle stoff. er helt fri nå! :o

men bare å sende en mail :) kan lage etter størrelse, farger, ønsker - å nå må dere skynde dere å melde ifra på ris å ros siden!!

Skrevet

jepp. Venter vogna i slutten av mnd. Må nesten se den før jeg bestemmer meg. Liker jo delikate og duse farger jeg da hvis du ikke allerede visste det hihihi:)

Skrevet

jo, det har eg fått et godt inntrykk av da :) eg like best kontrast-farger, som ikek er farger. sånne som bare går i sort/hvitt/grått. å litt blått og nå har eg utvida horisonten min til grønt!! wow!!

men som vogna å posene til mini er bare grå/sort/hvit ...

Skrevet

ikke sikker, det eg dett over regne eg med... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...