Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #1 Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Jeg vil gjerne kjøpe en slik babywatcher, og jeg lurte på om det er noen av dere som vet om det går an å kjøpe den i en spesiell butikk eller kanskje på apotek? Har sett slike på nettet, men regner med at det er lang leveringstid.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #2 Skrevet 17. oktober 2007 Får den ikke på apotek - men har sett det er noen som selger brukt på finn.no Eller www.babywatcher.no
Athina' Skrevet 17. oktober 2007 #3 Skrevet 17. oktober 2007 Ikke kjøp på babywatcher.no for man får den aldri. Kjøp heller på billig-tester.dk da har du den på under en uke. Litt dyrere å kjøpe derfra , men du får den i allefall. Jeg gjorde det, samt mange andre, og jeg er storfornøyd med min! :-) Er så deilig å vite at man kan om man vil eller er bekymret, sjekke etter hjertelyden og få ro i sjelen. Så den er verd hver en krone :-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #5 Skrevet 17. oktober 2007 Hva er web adressen på billig tester DK? Prøvde meg på www.billig-tester.dk, men det ble feil. Har du konkret adresse? TAKK
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 17. oktober 2007 #6 Skrevet 17. oktober 2007 Adressen er: www.billige-teste.dk
Blå + en i magen Skrevet 17. oktober 2007 #7 Skrevet 17. oktober 2007 Du må ha gel også, ikkesant? Du som sikkert har dette, er det bare vanlig UL-gel?
Ønsker-en-til Skrevet 17. oktober 2007 #8 Skrevet 17. oktober 2007 Det følger med gel i den pakken på billige-teste:-) Det er vanlig UL gel ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå